Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE32R41B eller LE32R51B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nimmer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Hejsa,
 
Såvidt jeg kan se er der ikke andet forskel på de 2 Samsung LE32R41B og 51B end designet, og så er jeg alligevel i tvivl fordi:
 
På hifipriser.dk står der under videoegenskaber at LE32R41B er HDTV-klart mens under LE32R51B står der Analog TV.
 
Så mit spørgsmål er: Er LE32R51B ikke HD-READY?
 
Svar venligst hurtigt, da jeg står for at bestille idag...
 
Mvh.
 
Kim
Til top Vis nimmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nimmer
 
Transient
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

 

Hej Nimmer

Le32R51B er HD ready og er et Tv du med garanti vil blive glad for. Det er desuden et nyere panel end R41. Vil du ofre lidt mere skulle du kigge på M61 modellen som vandt EISA award prisen for bedste LCD 2005.

Se iøvrigt dataer her:

 http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp

Jeg har 40" modellen og er rigtig godt tilfreds med billedet og kvaliteten

 

 

 

 

nimmer skrev:

Hejsa,
 
Såvidt jeg kan se er der ikke andet forskel på de 2 Samsung LE32R41B og 51B end designet, og så er jeg alligevel i tvivl fordi:
 
På hifipriser.dk står der under videoegenskaber at LE32R41B er HDTV-klart mens under LE32R51B står der Analog TV.
 
Så mit spørgsmål er: Er LE32R51B ikke HD-READY?
 
Svar venligst hurtigt, da jeg står for at bestille idag...
 
Mvh.
 
Kim


__________________
Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient   

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient
 
nimmer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Hej Transient,
 
Tak for det hurtige svar. Dvs. jeg med ro kan bestille 51-modellen - jeg har desværre ikke de ekstra 2-3000 til M61.
 
nimmer
 
Til top Vis nimmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nimmer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes