| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vil jeg da lige være så behjælpelig som jeg kan ;)
En af vennerne er flyttemand og har snakket om dette flere gange.
Skærmene er i det hele taget rimelig sarte, men kan på ingen måde lide at man ligger dem på "maven" eller på "ryggen". Det er som om de lag, som billedpanelet består af, simpelten falder sammen, og kommer til at rører hinanden på midten, med det resultat at skærmen ikke starter (sikkert en sikkerhedforanstaltning).
Dette gælder ved transport, men han har også berettet om et enkelt gralt tilfælde hvor en skærm havde samme symptomer efter blot at være blevet båret ned fra 5. sal på maven og derefter fragtet videre opretstående som det sig bør. Men det var vidst aldrig sket med andre skærme, der har fået samme behandling.
Atlså, de kan ikke lide at blive lagt ned, men tiltet skulle ikke være noget problem. Ifølge flyttemanden har de aldrig problemer med dem, bare de ikke ligger dem ned.
Helt præcist hvorfor det forholder sig sådan, ved jeg ikke, men er ham der fladskærms-geniet inde fra flatpanels.dk ikke også bruger her? Han må da vide det, eller måske der er andre der kan uddybe hvorfor man ikke må ligge disse skærme ned? Kunne da være interresant at vide hvorfor.
__________________ Med venlig hilsen
Mathias Nielsen
|