Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 95
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
Jeg skal have et nyt lcd tv, men ved ikke hvad jeg skal vælge. Nu har jeg philips 32pf9986, som jeg synes giver et rigtig godt billede, når den har været en tur igennem dve. Det nye tv jeg skal have, skal mindst give et ligeså godt billede, men skal have flere tilslutnings muligheder, det skal både have Hdmi, dvi og component samt scart. Mit budget er ca 18000 tysk pris , jeg har kigget lidt på 32pf9830, men ellers har jeg ikke nogle i tankerne. Men det håber jeg at i har!??
Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 95
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
anyone??? Jeg kan se at kontrasten er rigtig god på samsung, samt tilslutninger, den har en pc indgang, kan jeg bruge det til dvi?? og til den pris 13000 frister den meget, nogle erfaringer med den kontra 32pf9830?
Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
Mrbendix skrev:
anyone??? Jeg kan se at kontrasten er rigtig god på samsung, samt tilslutninger, den har en pc indgang, kan jeg bruge det til dvi?? og til den pris 13000 frister den meget, nogle erfaringer med den kontra 32pf9830?
Har selv et Samsung Le32-m61 og er rigtig glad for det, det viser et udemærket antenne-signal og via HD er det virkelig godt, kontrasten er ret høj det er virkelig smæk på billedet. Må jeg spørge hvor du har set det til 13.000 henne?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum