Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 14:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 42 " Plasma 18k - hvad kan jeg få! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jeg er i den heldige situation, at nu skal det være! Jeg vil have mig en 42" plasma skærm til væggen, så jeg kan retfærdiggøre mit valg, af at den ekstra månedlige ydelse af Playboy-TV!

Jeg er i bund og grund sikker på, at jeg vil have mig en Alfaview Deluxe PDP HD, som koster 18k inkl. vægophæng. Men bliver gang på gang mere og mere usikker, når jeg læser de hardcores hifi-meninger om Alfaview, selvom de har scoret flot i hardware-test og gear. TV-et skal primært bruges til almindelig TV, men især også DVD-film, da jeg er lidt af en film-tosse . Filmene kommer nok også til at blive trukket fra min PC. Nogen der har andre bud på, hvad man kan få for 18.000,- inkl ophæng? 42" helst, selvom 37" også sagtens kan gå, eller skal jeg egentlig bare holde mig til Alfaview, da de efter min mening laver de flotteste Plasma-TVér(dvs. ikke kvalitetsmæssigt i billedmæssigt forstand, men det visuelle af selve skærmen..... alu-ramme ser rigtig rigtig fedt ud.) 

/Stente

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

dk2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Hvad med at se på et fujitsu-siemens (eksempelvis myrica p42-2) det fås et godt stykke under 18k, har et lækkert design og er HD ready.

Kan købes billigt i Tyskland, se www.idealo.de

Til top Vis dk2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dk2000

Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

dk2000 skrev:

Hvad med at se på et fujitsu-siemens (eksempelvis myrica p42-2) det fås et godt stykke under 18k, har et lækkert design og er HD ready.

Kan købes billigt i Tyskland, se www.idealo.de

De Myrica modeller jeg har set er ikke særligt imponerende mht. billedkvalitet, så jeg ville nok lede efter noget andet. Jeg er ved at tro at du kan få en 40" LCD skærm inkl. ophæng til de penge. Prøv at se på et Samung LE40R51b her http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/302427_- le-40r51b-samsung.html
Det koster ca. 1900 euro inkl. fragt og så er der jo rigeligt råd til et vægophæng og lidt ekstra DVD'er :-) Du skal huske at bestille VGA kabel med, da HDMI forbindelsen ikke virker med PC'er.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen

dk2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Jeg giver dig ret i at Myrica LCD ikke er noget at skrive hjem om, deres plasma (som er det han spørger efter) er gode til prisen - er det lcd eller plasma du har set ?

Det skal understreges at det i den grad kan anbefales at se en fladskærm før man køber. Hvad en siger er godt kan være skidt for dig og omvendt.

krabbe74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Få fat i et pv500 i tyskland til omkring 17000, det er efter min mening et særdeles godt køb...
Syntes plasma (dvs pio og pana), slår lcd med flere længder
Til top Vis krabbe74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbe74

dk2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Et pv500 ser rimeligt plastic agtig ud i mine øjne. Et myrica p42-2 har en lækker alu finish og glas front - meget lig B&O. Det har xvga (1024x768) opløsning, VGA d-sub og DVI-D (med HDCP) indgang. Fås til ca 12000 i Tyskland

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

jeg har set fujitsu siemens alu-front, men den har slet slet ikke samme pæne finish, som Alfaview´s efter min mening....

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 01:23 | IP-adresse registreret  

dk2000 skrev:

Et pv500 ser rimeligt plastic agtig ud i mine øjne. Et myrica p42-2 har en lækker alu finish og glas front - meget lig B&O. Det har xvga (1024x768) opløsning, VGA d-sub og DVI-D (med HDCP) indgang. Fås til ca 12000 i Tyskland

Plastic agtig?? Kommer vel an på øjnene der ser, jeg er i hvert tilfælde ikke enig

PV500 har forøvrigt også glasfront, flere indgange, HDMI i stedet for DVI og indbygget SD kortlæser der også kar bruges til at optage direkte fra fjernsynet!

Nåja og et kanon godt billede, hvilket vel også tæller lidt

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2006 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

kan fortæller jer, at jeg er hoppet med på vognen og bestilt et Samsung PS-42S5H hos hifigalleriet.dk . Svenden koster kun 10999´,- og det kunne jeg simpelthen ikke stå for....så er der nok også råd til et par ekstra højtalere! :D   

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes