Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Erfaringer med samsung plasma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TikiZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Hejsa
Er der nogle der har erfaringer med dette Plasma TV: PS-42V6S (http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42v6s.asp ) ?
Til top Vis TikiZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TikiZ

Hr Bobbel Basse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Hej TikiZ.

Jeg så denne model ude i Metro i sluseholmen, og må indrømme at jeg ikke umiddelbart var særlig positivt overrasket over denne skærm. De havde koblet den til et tv-signal, men man skulle adskillige meter tilbage for at få et respektabelt billede. Jeg kunne forestille mig at dette skyldes at det "kun" er en 852 x 480 pixels skærm. Ydermere skal det nok også siges at Metro ikke ligefrem er stedet man kigger hvis man skal have prof. hjælp ang. fladskærme. (Håber ikke jeg træder nogen over tæerne, har selv været ansat der ) Jeg har selv bestilt en Samsung PS-42S5H hos www.hifigalleriet.dk, og har set denne skærm både i electriccity i Taastrup og i Fona i Frederiksbergcentret. Denne skærm synes jeg bedre om. Sågar min kone som er en lille smule modstander af teknik langt over de 10k, sagde god for den. Jeg synes at kunne ane en smule ghosting (eller hvad det nu hedder) på den reklamevideo de kørte med. Men overall synes jeg at den skærm er tilstrækkelig for mig og især til en pris på 11k hos www.hifigalleriet.dk. Men der findes jo adskillige andre mærker/modeller som giver et enormt flot billede, men i de fleste tilfælde også til en merpris der kan mærkes i køkkenbudgettet.

Det bedste råd som går igen, er at du finder en forretning hvor du selv kan se den skærm og deraf danne dit eget indtryk. God jagt.

Mvh Stefan

KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
Til top Vis Hr Bobbel Basse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hr Bobbel Basse

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes