Bruger siden: 27 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 06 November 2003 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
.. personligt ville jeg spendere de ekstra 1000,- på et Sony. IMO har Sony det klart pæneste design.
Jeg er selv ejer af en KV32FX70E, som jeg er yderst tilfreds med. Jeg har sjældent set et så knivskarpt billede ! .. når jeg får alt mit surround i huset, kommer jeg aldrig til at spilde 65,- på den lokale BioCity mere !!
Bruger siden: 27 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 06 November 2003 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
hovi skrev:
Jeg har fornylig anskaffet et Sony KV32FX68.
Flot billede, men lyden skuffer. Der er imidlertid mulighed for at tage lyden ud via et phonostik bagpå og køre den gennem et musikanlæg istedet.
Jeg kender ikke noget til det nævnte Panasonic.
Jeg har det lige omvendt .. lyden i mit 70E er superdejlig - dog ikke i forhold til mine nye Dynaudio, men stadig fuldt ud tilfredsstillende.
70E har indbygget subwoofer som lige giver den ekstra dybde, som andre fjernsyn normalt ikke er i stand til. Regnede egentlig med, at dette også gjorde sig gældende for 68'eren ..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum