| Forfatter |
|
Audioholic Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej forum.
Jeg overvejer kraftigt at importere et Pioneer XDE 436 i Tyskland istedet for at give 30K for det i DK 
Har søgt lidt på Froogle og fundet ud af at det kan erhverves til omkring en 21-22K
Der var engang en der linkede til en god tysk side der hed "Preissuchemaskine" eller noget i den retning? Nogen der har et link?
Hvis der skulle opstå et problem med tv'et har jeg en god kontakt som kommer til tyskland flere gange om ugen så det med den manglende danske garanti ved en fejl/defekt er ikke noget problem.
Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på?
Hvis jeg nu køber selve plasmaet, fodstand, vægophæng, højtalere og en HDD optager er det så ikke muligt at "prutte" lidt og få en god pris?
Håber der er nogle med lidt erfaring der vil dele lidt viden ud ..
P.S: Hvilke højtalere er bedst til tv'et af de originale? Dem der sidemonteres eller bjælken der skal i bunden (Den er betydeligt kønnere!) __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audioholic skrev:
Jeg overvejer kraftigt at importere et Pioneer XDE 436 i Tyskland istedet for at give 30K for det i DK  |
|
|
Vi er ved at etablere et fælleskøb på den model. Hvis det har interesse, så kig forbi Fælleskøb af Pioneer PDP-436 XDE plasma ?
Audioholic skrev:
| Har søgt lidt på Froogle og fundet ud af at det kan erhverves til omkring en 21-22K |
|
|
Audioholic skrev:
| Hvis der skulle opstå et problem med tv'et har jeg en god kontakt som kommer til tyskland flere gange om ugen så det med den manglende danske garanti ved en fejl/defekt er ikke noget problem. |
|
|
Ok. Men blander du ikke levering fra en Tysk netbutik (uden afhentning) sammen med en fysisk butik, hvor varen kan afleveres i tilfælde af fejl ?
Det billigste vi har fundet er ca. 25 kkr ved grænsen, for en Pioneer PDP-436 XDE. Eksempelvis Fleggaard der tager 27 kkr for levering i Danmark og 25 kkr. for afhentning i Tyskland (med tysk moms).
Søgemaskinen du ledte efter er http://www.preissuchmaschine.de, men bemærk at det langt fra er alle netbutikkerne som leverer i Danmark. Og en del af dem der gør forlanger 'vorkasse' - pengene forud - og det er generelt en skidt idé fordi man så risikerer at miste pengene hvis varen ikke kommer (man er næsten helt uden beskyttelse ved den type handel).
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke noget med tape connection har den til 22000 godt nok fde version men så må han da også være tæt på med xde eller maybe not.
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
| Er det ikke noget med tape connection har den til 22000 godt nok fde version men så må han da også være tæt på med xde eller maybe not. |
|
|
436 XDE er den helt store Pioneer plasma, og normalt en del dyrere end FDE versionen.
Men vi er faktisk ved at lave et fælleskøb på den, netop i samarbejde med Tape Connection 
|
| Til top |
|
| |
malkekoen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 254
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bilka Næstved har den til under 25.000
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
malkekoen skrev:
| Bilka Næstved har den til under 25.000 |
|
|
Hvilken model har de? FDE, RXE, SXE eller XDE?
Til den pris lyder det mest som FDE modellen, men det kunne jo være de har hentet et billigt parti af en af de andre et sted 
|
| Til top |
|
| |
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set Bilka solgte model 433 xde til 20k!!! total LOL
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lynge skrev:
| Jeg har set Bilka solgte model 433 xde til 20k!!! total LOL |
|
|
Ja, det er vist en gammel sag 
Nogle steder ser man også tilbud på 435 XDE.
Men 436 XDE - den nuværende Pioneer topmodel - er jo en del dyrere 
|
| Til top |
|
| |
Audioholic Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
Japer skrev:
| Er det ikke noget med tape connection har den til 22000 godt nok fde version men så må han da også være tæt på med xde eller maybe not. |
|
|
436 XDE er den helt store Pioneer plasma, og normalt en del dyrere end FDE versionen.
Men vi er faktisk ved at lave et fælleskøb på den, netop i samarbejde med Tape Connection 
/Lars
|
|
|
Lige netop! Det SKAL være XDE versionen 
Mange af butikkerne på nettet har også muligheden med at afhente i butikken fx den i Förde park som hedder Pro Markt.
De 25K er det med tilbehør? Du ved ikke hvilke højtalere der er bedst?
Synes det lyder som en fair pris de 25K, men det afhænger jo lidt af udstyr 
Det er jeg meget interesseret i at høre mere om. Er meget interesseret i et fælleskøb hvis prisen er god .. __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
+ diverse gode sager ..
|
| Til top |
|
| |
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
de sælger 436XDE i hamborg til 21.700kr uden beslag
Jeg har fået et tilbud på 23.999 ved fleeggaard, skal dog afhente den i Heiligenhafen
|
| Til top |
|
| |
Audioholic Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg lige læst tråden på Recordere.dk igennem og jeg synes ikke der er den vilde besparelse når fragt og jeg ved ikke hvad skal oveni de 24.5K
Tror jeg vil udnytte at jeg gratis kan hente det i Tyskland og derved spare fragten, men det vil jeg lige undersøge  __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
+ diverse gode sager ..
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audioholic skrev:
Tror jeg vil udnytte at jeg gratis kan hente det i Tyskland og derved spare fragten, men det vil jeg lige undersøge  |
|
|
Fint, det var bare et godt tilbud. Det er jo en super pris i forhold til hvad skærmen normalt koster herhjemme.
Men skal du igang med at hente, kan du jo også hente det i Århus til 24,5 k - og glæde dig over 2 års fuld garanti med afhentnings-service bagefter 
/Lars
__________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |