| Forfatter |
|
krusnof Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony KV-32FQ70 eller Philips 32 PW9308 eller Philips 32 PW9528 ??
Erfaringer med Sony og Philips genrelt? __________________ Med venlige hilsner
Kritian Kruse
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig på FQ85, der får du meget for pengene og den er faldet betydeligt i pris i forhold til FQ80. FQ85 koster vist 15.000,- vejledende.
|
| Til top |
|
| |
krusnof Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg da ikke bruge til en fis! Jeg viser 3 fjernsyn til max. 10.000, og så giver du mit et eksempel på et til 17.500! Det er vist ikke helt den samme prisklasse!
__________________ Med venlige hilsner
Kritian Kruse
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du spiser brød til, så kan du skaffe en FQ85 til 10 kilo i Tyskland. Jeg skal nok afholde mig fra at fortælle dig mere, held og lykke du!
|
| Til top |
|
| |
krusnof Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er der galt med dig! du kommer her og siger at man kan skaffe billige TV's i Tyskland! Når jeg skriver det i et andet spm. hakker du mig ned! har du et eller andet problem, som du er dårlig til at komme ud med?! i hvert fald behøver du ikke at lade det gå ud over andre! men hvis du føler du bliver større af det og trur lidt bagefter, så siger jeg held og lykke fremover! vær dog for helvede lidt positiv!
Kritian Kruse
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.M.I.R.
|
| Til top |
|
| |
krusnof Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja kom så med det! hvad betyder det?
Kritian Kruse
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja kendte forkortelser kender du ej heller, som de lave priser i tyskland, gad vide om Latin siger dig noget:
NEMO ME IMPUNE LACESSIT
|
| Til top |
|
| |
krusnof Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
mener du helt seriøst at du er 34 år! børnehaven rundt om hjørnet er nok nærmere et passende sted for dig! og rend mig i røven er ikke en kendt, anerkendt eller officel forkortelse! jo måske hos folk med mindreværdskomplekser og folk med en eller anden trang til at opføre sig barnligt! så stopper det spm. for mit vedkommende, tak for hjælpen og håber du kommer over dine problemer! har nemlig ondt at dig!  __________________ Med venlige hilsner
Kritian Kruse
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så drenge, slap nu lige lidt af! Misforståelser og arrogance behøves ikke herinde fra nogen af jer - læs trådens indhold og hold det derved!
CTACTA - hold arrogancen og overlgenheden for dig selv. Det er trods alt ikke alle der kender priser i Tyskland kontra Danmark. Og Krusnof - svar på en lidt mere imødekommende måde end bare at kvittere med et "det kan jeg da ikke bruge til en fis"! Ctacta ved en del om tv, så han skulle nok kunne vejlede dig brugbart hvilket hans bud faktisk var hvis du havde spurgt lidt pænere til det!
Sony´et er et rigtigt godt bud, og det er Philips skam også, men deres filosofi rent billedmæssigt er vidt forskellige og det er derfor et tolkningsspørgsmål hvad man foretrækker. Sony er skarpt hvor Philips er lidt mere taknemmeligt overall. Det bedste er at tage ud i forretningerne og finde modellerne så du selv kan se hvad der falder i din smag!
Lad os holde den formelle tone - flere gode forslag?? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
I skal nok blive et godt makkerpar, i er lige så  begge to  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
DarkWing Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 02:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg bryder ind i muderkastningen 
Philips 32 PW9308 er et rigtigt fedt tv, pixel plus giver et klart bedre billed end sony og philips har bedre farver efter min smag. Pixel plus kan dog virke lidt digitalt, men der er tonsvis af indstillings muligheder.
Menu systemet er alt for fedt, måske lidt pop'et?
Eneste minus er at strømforsygningen ikke er for kraftig, det kan se ved at billedet ændre størrelse efter hvor meget hvid der på skærmen. Ses især i 4:3 med sorte bjælker i siderne hvor siderne buer efter hvor der er lyst. Har også været ude for et som hyler
Sony er godt og stabilt men falder igennem på brugervenlighed og lidt kedeligt billed.
|
| Til top |
|
| |
chrliv Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft Philips 32pw9617 som har pixel plus, og har nu Panasonic TX-32PD30, som efter min vurdering er Philips'en overlegen. Hvor pixel plus er en "software" løsning for at få højere opløsning, er Panasonic's en "hardware" løsning, hvor skyggemasken rent faktisk har flere linier og flere pixels pr. linie. Og det kan ses.
Hvis du går ud i forretninger for at se på de forskellige TV, så sørg for at få samme signal, f.eks. dvd, og brug nogle minutter på at indstille kontrast, lys, farve, skarphed og slå diverse filtre på eller fra. Kort sagt: Du kan ikke sammenligne billederne på forskellige fjernsyn, hvis ikke de er indstillet ordentligt ! Og det er de sjældent ude i butikkerne.
Go' fornøjelse. Hilsen Christian.
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
chrliv skrev:
Jeg har haft Philips 32pw9617 som har pixel plus, og har nu Panasonic TX32PD30, som efter min vurdering er Philips'en overlegen. Hvor pixel plus er en "software" løsning for at få højere opløsning, er Panasonic's en "hardware" løsning, hvor skyggemasken rent faktisk har flere linier og flere pixels pr. linie. Og det kan ses. Hvis du går ud i forretninger for at se på de forskellige TV, så sørg for at få samme signal, f.eks. dvd, og brug nogle minutter på at indstille kontrast, lys, farve, skarphed og slå diverse filtre på eller fra. Kort sagt: Du kan ikke sammenligne billederne på forskellige fjernsyn, hvis ikke de er indstillet ordentligt ! Og det er de sjældent ude i butikkerne.
Go' fornøjelse. Hilsen Christian. |
|
|
Præcis. Og hvis du sammenligningen foregår i Fona, Bilka, elgiganten så bed sælgerne holde sig væk, eller lad dig i det mindste ikke overbevise af deres latterlige uvidenhed.
Bare lige en pointe.
|
| Til top |
|
| |
Ryan Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anders_K skrev:
chrliv skrev:
Jeg har haft Philips 32pw9617 som har pixel plus, og har nu Panasonic TX32PD30, som efter min vurdering er Philips'en overlegen. Hvor pixel plus er en "software" løsning for at få højere opløsning, er Panasonic's en "hardware" løsning, hvor skyggemasken rent faktisk har flere linier og flere pixels pr. linie. Og det kan ses. Hvis du går ud i forretninger for at se på de forskellige TV, så sørg for at få samme signal, f.eks. dvd, og brug nogle minutter på at indstille kontrast, lys, farve, skarphed og slå diverse filtre på eller fra. Kort sagt: Du kan ikke sammenligne billederne på forskellige fjernsyn, hvis ikke de er indstillet ordentligt ! Og det er de sjældent ude i butikkerne.
Go' fornøjelse. Hilsen Christian. |
|
|
Præcis. Og hvis du sammenligningen foregår i Fona, Bilka, elgiganten så bed sælgerne holde sig væk, eller lad dig i det mindste ikke overbevise af deres latterlige uvidenhed.
Bare lige en pointe.
|
|
|
Det nye Sony HQ100 har også Super Fine Pitch billedrør i lighed med Panasonic PD30. Så mon ikke Sony kan gøre det lige så godt som Panasonic?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 November 2003 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svært at sige når man ikke har set det Sony endnu!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |