Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Valg af LCD fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rosinmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er på udkig efter et 32" LCD fjernsyn til omkring 10.000 kr. Jeg har indtil videre haft kig på et Thomson 32LB130S5 og et Amitech 32 L941B.

Er der nogen der har nogen erfaring med disse fjernsyn eller mærker, og hvad vil i anbefale. Behøver ikke at være nogen af dem her, hvis i har nogen bedre bud.

http://www.thomson-info.com/TTE/Technical_Sheets/Thomson/LCD /32LB130S5.pdf

11.000 kr i Elgiganten

http://www.amitech.dk/

Under produkter/fladskærms tv/Sammenlign Amitech TV

9.000 kr. i Bilka

Tak

__________________
Fraaa-aaank.......Fraa-aank.....Frank
Til top Vis Rosinmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rosinmanden
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Rosinmanden

Det bedste jeg kan anbefale dig er, at søge i forum, der er mængder af nye tråde, hvor du kan finde det du søger. Men kort - køb den sidste nye model af fladskærme, uanset mærke, da teknologien forbedres hele tiden. 
Personligt ville jeg kigge meget nøje på Samsung, som er i absolut topklasse, ligesom de giver garanti på lysende pixelfejl, dermed sagde jeg ikke at andre mærker er dårlige.
His du vil spare lidt ekstra penge - så prøv at kigge www.digitalo.de, der er der god erfaring med at handle. Men så skal man være opmærksom på, at det kan blive besværligt med ombytning og reklamationer, såfremt det kommer på banen. Om ikke andet kan du da sammenligne priserne og modeller lidt via siden. Men man kan altid spanke en dansk forhandler for 10-20 %, hvis de vil sælge og "være med på vognen", så du må ud og kigge lidt på det.

med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 720
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg stod og skulle købe et 32" LCD i det prisleje, så ville jeg nok gå efter LG 32LX2R eller Samsung 32R51B, eller hvis pengene er til det, så 32M61B.

Som Toftdahl skriver, så er der meget at spare i Tyskland. Du kan få et af overstående TV til omkring 1200 euro inkl levering.

Selv regner jeg med at købe mig et LG 26LX2R her inden for et par uger når eksamen er overstået, for får jeg det før min eksamen, så får jeg da slet ikke forberedt mig

 

/Update: Har lige set at Samsung 32R51B kan fåes til 9995kr hos Hifiklubben.



__________________
Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac
 
Rosinmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Insaniac skrev:

Hvis jeg stod og skulle købe et 32" LCD i det prisleje, så ville jeg nok gå efter LG 32LX2R eller Samsung 32R51B, eller hvis pengene er til det, så 32M61B.


Som Toftdahl skriver, så er der meget at spare i Tyskland. Du kan få et af overstående TV til omkring 1200 euro inkl levering.


Selv regner jeg med at købe mig et LG 26LX2R her inden for et par uger når eksamen er overstået, for får jeg det før min eksamen, så får jeg da slet ikke forberedt mig


 


/Update: Har lige set at Samsung 32R51B kan fåes til 9995kr hos Hifiklubben.



Tak for svaret

Så også hifiklubbens tilbud, og det ser rigtig godt ud.

Ved du hvad respons tiden er på den? Der står ikke noget på Samsungs hjemmeside, mærkeligt nok, og i følge folk ligger den på enten 8 eller 12 ms.

Opgraderer Samsung deres modeller løbende, uden at skifte model nr.?

__________________
Fraaa-aaank.......Fraa-aank.....Frank
Til top Vis Rosinmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rosinmanden
 
MICH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Ja, og idag er der dumpet brochure ind ad døren fra expert og Hifiklubben med afløseren til Samsung 32m61b. Nogen der har kendskab / viden til dem ?

__________________
Venlig hilsen
MICH
Til top Vis MICH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MICH
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes