Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Alfaview (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pekr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Jeg var i en Alfaview butik den anden dag, og blev mildest talt ret overrasket over nogle af de informationer en medarbejder gav mig. Det  drejer sig om deres 50" plasma (deres nyeste, hvor ny den så er????) Han fortalte at netop denne skærm havde et samsung panel som havde vundet Eisa award 2006 her den 15. feb. Er der noget der er sivet forbi mit hovedet, da jeg mener Samsung vandt LCD prisen med 61'eren.

Desuden fik jeg fortalt at skærmen uden problmer igennem component kunne vi 1:1 pixel mapping, er det korrekt?

Iøvrigt kan det ses ud fra deres modelnavn hvilket panel de bruger?

 

Venligst

Peter

Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr
 
sjyden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Til top Vis sjyden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjyden
 
pekr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Ja netop, det er det jeg mener
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Lol, utroligt hvad de sælgere prøver at bilde folk ind.

Jeg ved snart ikke hvad der er mest skræmmende. At de forsøger at tage røven på folk eller at de rent faktisk ikke ved bedre!

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Pete: så er spørgsmålet bare hvilken generation samsung panel der er i???

De ska jo ha det så billigt som muligt hos alfa!

__________________
Pioneer 435Fde
Pioneer Vsx-415
Micropod 5.1
LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy
 
pekr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Jep der er sikkert snakke om første gen. crt, altså rent sagt et stykke madpapir med blæk på 

Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr
 
nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

ja det er dem de snakker om i krøniken ikk? altså før der kom farver!

__________________
Pioneer 435Fde
Pioneer Vsx-415
Micropod 5.1
LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes