| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice - thx....
Samsung'en er kun fordi den er relativ billig !! Den mangler sku noget i farverne efter min mening - ellers havde jeg nok valgt noget andet.... Men som sagt det skal blot fungerer som et "senge-tv"...
Men jeg har et problem angående højtaler valg - min fremtide stue (nyt hus om et år) skal fungerer som stue og ikke som tv-rum, så højttalerne må godt være relativ "usynlige"... Har set lidt på B&W-serien - de flade, men de lyder ikke meget bedre end de Dali-højttalere jeg pt. har til små 800 kr. stykket !! Nogen der har et bud ??? Der kommer nok en Pioneer 50" skærm op... 
Og ydermere nogen, der kan anbefale en lækker løsning angående lyd på badeværelse - gerne transporteret fra soveværelset. Dvs. soveværelse og stue skal ikke hænge sammen lydmæssigt. Husk Samsung'en kommer op i soveværelset + 4 små højttalere i hvert hjørne... Så leder vel reelt efter en DVD-afspiller med det hele indbygget og som kan håndtere trådløse højtallere ud på badeværelset eller.....!?!
Børneværelset og kontoret (ligger i den anden ende af huset) klares gennem pc og nogen trådløse højttalere (som jeg dog heller ikke har fundet endnu) G*
Reelt har jeg vel ikke fundet noget som helst endnu !!
__________________ Med venlig hilsen
McDumbo
|