| Forfatter |
|
beol Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey gutter Mit tv er dødt... desvære lidt før tid syntes jeg Jeg gider ikke vælge et ctr tv. så jeg skal bare bruge et billigt >26" Jeg ved sku ikke hvad jeg skal vælge ! Valget står mellem et 42" plasma og et 27" lcd som bægge passer meget godt i til min pengepung På en måde lokker plasmaet da det er støre på en anden måde lokker lcd'et da jeg personligt mere stoler på den teknolog... Hvad siger i... Helst med lidt "hvorfor"
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
the bigger the better!  - synes det ser fedst ud og klart en større oplevelse!
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange penge snakker vi om? Og hvilke modeller? Det er lidt nemmere at afgøre hvilket der ville være det bedste valg, når vi ikke har nogen baggrundsviden. Så kom med lidt mere info, så skal vi nok kigge på det.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig..
Jeg synes du skal vende spørgsmålet lidt på i stedet for at spørge om du skal have et 42" plasma eller 27" LCD. Spørgsmålet i dit tilfælde synes jeg mere er : Hvor langt vil der være fra dit kommende tv til din sofa, eller hvor du sidder?
Hvis de "gamle regler" skal følges så er det noget med at 1" er = 10 cm i længten mellem tv og sofa.
Dette skal du finde ud af først, skriv så igen for der er mange andre faktorer...
Michael
|
| Til top |
|
| |
beol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stente skrev:
the bigger the better! - synes det ser fedst ud og klart en større oplevelse! |
|
|
Ja ... det mener jeg jo også ...  Det er derfor jeg tænker lidt over den store skærm
wildstyle skrev:
Hvor mange penge snakker vi om? Og hvilke modeller?
|
|
|
Jeg "gider" ikke og give mere end 9000.- for det ! Kigger lidt på Dantax B1 (9k) og Samsung LE27T51 (7k) Har også kigget også lidt på Samsung LE32R51 til 10k men det ligger lige over min smærtegrænse Det skal siges at det gamle tv vi var vant til var 32" ctr
rattanhuset skrev:
| Spørgsmålet i dit tilfælde
synes jeg mere er : Hvor langt vil der være fra dit kommende tv til din
sofa, eller hvor du sidder? |
|
|
310 til 340 cm ca.
|
| Til top |
|
| |
beol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu engang tror jeg at jeg kan sige jeg elsker dette forum  Efter og have læst lidt rundt så tror jeg jeg smider 1000.- kr oven i og køber dette tv. http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=899 Hvad siger i til den ?
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
beol skrev:
Endnu engang tror jeg at jeg kan sige jeg elsker dette forum 
Efter og have læst lidt rundt så tror jeg jeg smider 1000.- kr oven i og køber dette tv.
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=899
Hvad siger i til den ?
|
|
|
Jeg kender ikke dette LG, men dem som jeg har set synes jeg har virket som om de var fine til prisen, og ud fra den afstand som du beskriver synes jeg klart at du skal gå efter noget 32-37" og ikke større. Jeg har en kammerat som har fået købt et der er alt for stort i forhold til afstanden, vi er ikke enige han og jeg, men jeg synes at det går hen og bliver "grynet" hvis man sidder for tæt på noget der er for stort. Derfor er det med afstanden vigtig.
|
| Til top |
|
| |
BeanLuck Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
LX2'eren er kendt for at være en super TV hvis man har HTPC da den kan 1:1 Pixelmappe hvilket meget få andre modeller kan. Et udemærket valg og meget god pris må man sige.
|
| Til top |
|
| |
beol Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Jeg kender ikke dette LG, men dem som jeg har set synes jeg har virket som om de var fine til prisen, og ud fra den afstand som du beskriver synes jeg klart at du skal gå efter noget 32-37" og ikke større. Jeg har en kammerat som har fået købt et der er alt for stort i forhold til afstanden, vi er ikke enige han og jeg, men jeg synes at det går hen og bliver "grynet" hvis man sidder for tæt på noget der er for stort. Derfor er det med afstanden vigtig. |
|
|
Det er også det jeg er lidt bange for ... Man skal jo helst også kunne se analog kanaler på den  Skal der mere til så må jeg jo rejse mig og tænde projectoren
BeanLuck skrev:
LX2'eren er kendt for at være en super TV hvis man
har HTPC da den kan 1:1 Pixelmappe hvilket meget få andre modeller kan.
Et udemærket valg og meget god pris må man sige. |
|
|
Det var lige presis det jeg har læst i et par andre indlæg herinde Grunden til jeg valgte Samsung var fordi jeg har set et hos en ven, men nu er han sælgersnude så jeg tror jeg stoler mere på jer herinde
|
| Til top |
|
| |