Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 12:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ændring af tv-system på B&O (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frøken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 April 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har et B&O tv (en gammel model ved navn Beovision MX 3000), som jeg har fået lidt problemer med.

Mit første problem med tv´et er, at nogle af kanalerne (tilsyneladende) er hoppet til et andet system end PAL. Dvs. det er umuligt at fange nogen programmer på de kanaler. Omtalte kanaler, der ikke fungerer, har bogstavet L eller M i stedet for B (altså de kanaler der virker har bogstavet B) - bogstavet fremkommer ved at trykke "go to".

Desværre er manualen til tv´et long gone. Derfor søger jeg nu efter svar her...er der nogen, der har kendskab til, hvorledes jeg ændrer systemet, således at alle kanaler kører efter PAL-systemet??

Mit andet spørgsmål går på tv´ets hukommelses-evner. Jeg har tidligere slukket for tv´et på kontakten hver aften, således at det ikke har stået standby. Alle programmer har været på deres plads næste dag. Men det er de ikke længere...hver morgen skal jeg søge efter programmerne og gemme dem påny. Har dette noget med et memory-card/-batteri at gøre? Eller kan jeg selv gøre noget for at programmerne gemmes, selvom tv´et slukkes helt??

Håber det var til at forstå mine problemer og spørgsmål. Ellers spørg ind til det - jeg svarer gerne, når det gælder muligheden for at få afhjulpet ovenstående.

På forhånd tak

Til top Vis Frøken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frøken

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes