| Sendt: 23 April 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået samlet mig en htpc og smidt media center på... Det virker prima med min fladskærm, jeg bruger til den stationære og det virker også fint på tv'et, indtil jeg starter Media Center... Så er der bare sort skærm Sætter jeg mus til og bevæger den, så kommer den også frem... Men jeg kan ikke trykke på noget.. Jeg har prøvet i laveste og højeste opløsning og intet virker Det samme problem opstod da jeg prøvede at sætte maskinen til en vens tv - af nyere model - heller intet.. Der er et radeon 9600pro i og forbindelsen er s-video Det er kun i selve programmet Media Center, at det sker... alt andet virker fint Jeg er totalt på bar bund... Sad lige og rodede på bærbaren så htpc'en tilfældigvis gik på pauseskærm... da jeg så gik ud af det virkede media center bare med det samme Det virker bare ikk igen hvis jeg genstarter media center Fandt så ud af det var fordi fokuset røg over på selve windows, med media center i baggrunden... sætter jeg fokus på media center har jeg samme problem igen  Sig til hvis i ska bruge andre oplysninger
|