| Sendt: 25 April 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte min Sanyo Z4 i Tyskland for ½ år siden og den har kørt i 350 timer nu. Jeg er meget tilfreds med billedet.
Desværre skete der det for ca 1 måned siden, at projektoren ikke ville starte op. Pæren tændte simpelthen ikke, og 10 sekunder efter planlagte opstart, kørte støjklappen for igen og lampen med LAMP REPLACE begyndte at blinke! På det tidspunkt var lampen vel 270 timer gammel.
jeg prøvede at tænde den op igen lidt senere, men den ville bare ikke tænde. Da jeg prøvede et par dage senere, prikkede jeg meget blødt til projektoren efter jeg havde tændt den, og SÅ kom der gang i lampen igen.
Det er dog begyndt at blive sværre og sværre med at få gang i projektoren. Oftes nu her for tiden starter lampen finkt op, men så snart opstarts tiden er gået, så blir der enten blå eller sort skærm og projektoren fryser fuldstændigt! Det er helt umuligt at komme i kontakt med projektoren, og jeg kan ikke engang slukke den uden at tage strømmen fra den.
Det virker som om at når dette opstår, med at projektoren fryser, så kører blæseren ikke inde i maskinen! Når jeg holder en hånd op ved gællerne er der intet træk af vind på hånden..
Er der nogle som har været ude for ligende problemer? Evt med en af de ældre modeller?
På forhånd tak
|