Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
Sendt: 16 November 2003 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
Jeg har overvejet at få mig et TV-kort som jeg vil forbinde til min projektor. Men hvilket kabel skal man bruge til det, og hvilket tv-kort kan der blive anbefalet?
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
Sendt: 26 November 2003 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
Tv-kort? har du en HTPC eller snakker du om en lille extren box?
Hvis det er til HTPC kan Hauppauges kort anbefales, har et WinTV Theather synes selv de giver meget godt skarpt billed, som så tilgengæld afslører kvaliteten af din antenne forbindelse. Jeg oplever også lidt en tendens til interlacing (vandrette streger i billedet) men går ud fra at det bare er et spørgsmål om at sætte Dscaler korrekt op
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 26 November 2003 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
Thue K skrev:
Atis all in wonder grafikkort har vist også en TV-tuner indbygget. - så er der også pinnacle.
Ekstern tuner og scaler (480p) er Zinwell ProV+ som jeg skal ud og se på idag.
Prøv at checke ViewSonic's Next 6 eksterne tv-tuner ud. Den er forrygende god til prisen og har en ganske avanceret scaler indbygget med component udgangssignal, Scart og lidt mere.
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 26 November 2003 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
Jeg har set (og købt) Zinwell proV+ idag hos www.best-seat.com til 1895,-. Den kan det samme som viewsonic, men kan fortælle at tv-billedet var imponerende. Kørte også en dvdafspiller igennem den og dens scaler gjorde et imponerende arbejde.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum