| Forfatter |
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har siddet og bladret lidt i diverse tilbudsaviser efter et TV på 32"-37" og der er mange modeller fra Philips, men hvad f**** er forskellen
på dem? Der er en 43xx-serie, en 53xx-serie, en 73xx-serie osv. Jeg ved godt man kan læse specifikationerne, men er det eks. prisen værd at
betale 2000 mere for at få 1:1200 kontrast i stedet for 1:800? Er der nogen der har overblik over de forskellige serier fra Philips (og JVC - det er
næsten lige så forvirrende  ), så kunne jeg godt tænke mig at høre om det
PFT!
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 29 Maj 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Jeg har siddet og bladret lidt i diverse tilbudsaviser efter et TV på 32"-37" og der er mange modeller fra Philips, men hvad f**** er forskellen på dem? Der er en 43xx-serie, en 53xx-serie, en 73xx-serie osv.
|
|
|
Philips' modelnumre er desværre ret svære at finde rundt i, ikke mindst fordi de kan finde på at give et 32" LCD og et 42" plasma samme modelnummer... Det bedste råd jeg kan give dig er at hvis du er i tvivl om specifikationerne på et Philips produkt, så gå ind på www.p4c.philips.com og søg på modelnummeret (skrives uden mellemrum, f.eks. 32PF5321). Når du har fundet den rigtige model, vælger du "product information", og så får du bl.a. et link til en PDF-fil med komplet info.
CarrotMan skrev:
Jeg ved godt man kan læse specifikationerne, men er det eks. prisen værd at betale 2000 mere for at få 1:1200 kontrast i stedet for 1:800? Er der nogen der har overblik over de forskellige serier fra Philips
|
|
|
Specifikationerne siger ikke altid noget direkte om billedkvaliteten, så det er nok bedre at spørge om de specifikke modeller du har i kikkerten, så skal du nok få brugbare råd. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 29 Maj 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige nødt til at advare mod disse fjernsyn. Var igår ude hos en ven som havde været "heldig" og købe et af Philip's nye modeller 42 tommer LCD, med ambient light og hele molevitten.
Skandaløst ringe billede!!!!!
Ikke engang på Playstation-2 var billedet godt.
Hvad i alverden tænker folk på, billedkvalitet er åbenbart blevet syltet til fordel for design.
Det er klart at forhandlerne er glade, hvem kan holde ud og se på sådan noget l.... igennem længere tid. Det skal lige siges at Philips billedet er klart det ringeste jeg endnu måbende har lagt øjne til.
Mit råd ville være at vente, vente til teknologien har indhentet det man har været vant til.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Maj 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
|
Er lige nødt til at advare mod disse fjernsyn. Var igår ude hos en ven som havde været "heldig" og købe et af Philip's nye modeller 42 tommer LCD, med ambient light og hele molevitten.
Skandaløst ringe billede!!!!! |
|
|
Philips tv'ene er generelt ret dårligt justerede fra fabrikken, i forhold til hvor gode de kan være. Med en ordentlig justering får du formentligt et væsentligt bedre billede end dét du har set hos din ven. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 29 Maj 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Mercury skrev:
|
Skandaløst ringe billede!!!!! |
|
|
Philips tv'ene er generelt ret dårligt justerede fra fabrikken, i forhold til hvor gode de kan være. Med en ordentlig justering får du formentligt et væsentligt bedre billede end dét du har set hos din ven.
|
|
|
Pyh ha Otto gamle dreng, jeg håber godt nok du har ret, men faktisk blev det installeret af fagmand, men måske han har haft en "off"-dag.
Men for dælen, jeg havde smidt det tilbage til forretningen at gi 20.000 for sådan noget, fnys fnys.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Maj 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
| men faktisk blev det installeret af fagmand, |
|
|
Definér fagmand... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |