Den er blevet vist et par gange før (men det bliver den jo ikke dårligere af )
Inden folk nu begynder at linke til alverdens fede hjemmebiografer - vil jeg gerne påpege, at jeg postede dette link fordi det var lidt ud over det sædvanlige.
Her er ikke blot tale om en eller anden mangemillionær, der blot har udskrevet en ordentlig check og så har fået hele set-uppet installeret af professionelle.
Denne her gut har så meget custom-made grej - og løsninger - at det var lidt ud over det sædvanlige - derfor mit link
Guldkysten Lukket konto Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
he he - det er sgu da fedt - især der hvor han viser parabolerne - "naboerne tror jeg arbejder for CIA..." og så ser man ellers et billede af en skortsten over begroet med satelit skærme
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
Biografen i sig selv er ikke specielt ekstraordinær, set i forhold til andre seriøse hjemmebiografer, men hans equipment-room er mildest talt imponerende!! Jeg tør slet ikke tænke på strømforbruget i hans hjemmebio.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum