| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, har et lille hovedbrug jeg gerne ville hjælpes af med. Har købt mig et lille 27" LCD skærm, som skal bruges til de få gange hvor jeg lige har tid til at se en film, og måske en fodbold kamp i ny og næ. Den skal sluttes til min Denon DVD2800 MK2 - der vil jeg så bruge et componemt kabel - men efter lige kiggen på den side jeg vil købe fra, kan jeg se at man kan købe et alm. component kabel, med Phono stik i hver ende - men så kan jeg se at der også sælges med phono i den ene ende, og så hhv. Scart og DVI stik i den anden ende - så hvad dælan skal man tage der for bedst billed kvalitet? Har kig på disse hvis det er til nogen hjælp :) Supra AV3 Component Video kabel ClickTronic Component - DVI-I Video kabel Vil smide omkring en plov efter sådan et kabel, og skal ikke bruge meget mere end en meter eller to - mener lidt på bar bund her - så kunne være lækkert med lidt info. P.s. Det skal kunne købes ved en forhandler i DK, er ikke meget for at skulle handle "udenbyes" Edit: Her er tv's stik: 1 x 3.5mm / 1 x DVI-HDCP / 1 x Komponent Video / 1 x Komposit Video / 4 x RCA / 1 x S-Video / 2 x SCART / 1 x VGA (Vil tro det har lidt betydning  )
__________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|