| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg søgt hele nettet igennem uden at kunne finde noget. Og håber da i den sidste ende at i kan hjælpe med at føre følgende produkt. Det drejer sig om "Joytech AV Control Center 240" http://www.joytech.net/products.php?section=viewprod&pro ductID=79&lang=1&catID=9 det er den eneste model på markedet der ud over at kunne switche mellem 6 kilder (composit, S-Video og Component, og optisk digital) også tilbyder switching af Ethernet forbindelsen, samt at sørge for der ikke sker tab af signal på alle kider og indgange. Den er jo netop ret god til folk der mere og mere bruger deres spille konsoller eller Netværks-media-players, i deres "hjemmebiograf" Selv har jeg en projektor der understøtter Component og HD og derfor vil jeg gerne kunne bruge både min DVD, Xbox og PS2 (som alle kan give et progressive signal i component) sammen med min projektor uden at skulle skifte de 3 stik frem og tilbage hele tiden. Jeg har set en "mindre" udgave, der har udseende som en Xbox 360, i nogle butikker, men den er bare ikke pæn nok i et ellers stilfuldt hjemmebiograf, plus at den "mindre" udgave kun har 4 indgange. Håber nogen kan hjælpe med at finde hvor jeg kan købe dette produkt...
Ja, Amazon.co.uk sælger den, men da den har et UK stik til strøm sender de det ikke udenfor UK's grænser. __________________
|