Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
Sendt: 18 Juni 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
Går ud fra du spørger om plasma og de har alle sammen glasfront så vidt jeg ved, tror kun det er Pioneer der ikke længere har glasfront på deres plasmaer.
Det er 500 modellerne der har højttalerne på siden, mener også de nye 600 får det.
Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
MichaelWB skrev:
Går ud fra du spørger om plasma og de har alle sammen glasfront så vidt jeg ved, tror kun det er Pioneer der ikke længere har glasfront på deres plasmaer.
Det er 500 modellerne der har højttalerne på siden, mener også de nye 600 får det.
Hej.
Ja ER klar over de har glasfront. MEN ikke alle har på hele fladen foran. Der er en model hvor glasset går helt ud over højtalerne, hvor der så er lavet en sprække i glasset til højtaleren..
Har set det på et 37" panasonic.. men aner ikke hvad model hed..
Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
andcha skrev:
MichaelWB skrev:
Går ud fra du spørger om plasma og de har alle sammen glasfront så vidt jeg ved, tror kun det er Pioneer der ikke længere har glasfront på deres plasmaer.
Det er 500 modellerne der har højttalerne på siden, mener også de nye 600 får det.
Hej.
Ja ER klar over de har glasfront. MEN ikke alle har på hele fladen foran. Der er en model hvor glasset går helt ud over højtalerne, hvor der så er lavet en sprække i glasset til højtaleren..
Har set det på et 37" panasonic.. men aner ikke hvad model hed..
Det har jeg så aldrig set. På 500 serien er "gitteret" foran højttalerne blankt, men det er ikke en del af glaspladen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum