| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hola er der nogen der ligger inde med lidt erfaringer med dette tv som du lige vil dele lidt ud af.. ??  på papiret der der kanske fint ud jo.. men kunne godt tænkte mig lidt flere test på det samt bruger info osse.. Så hold dig ikk tilbage.. hvis du har links mm
__________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
Se pic på WWW :O)
|