| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Er det nogen der kan hjælpe mig???
Jeg søger en LCD Sony skærm ved navn KDL-W40A11, som jeg er brændt varm på.
Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i denne model. Det skal være indenfor landets grænser. Altså Danmark. Er der nogen der ved f.eks et sted i KBH man kan skaffe det???? Sony Center ligger ikke inde med det mere.
MVH Thomas
|