Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hvor skal den købes henne? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifi-noob
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 22 Juni 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

ja er fuldtkommen nybegynder, som mit navn også indikere, men har et lille værelse med et mega 28 tommer ikke fladskærms tv, og har besluttet mig for at finde en projektor.        &n bsp;      efter jeg har læst forummet en smule igennem har jeg besluttet mig for en z3, en masse taler godt om den, og den er stadigvæk i et pris leje som jeg kan overleve. og vil blive starten på min drøm om hjemmebio. men hvor skal jeg købe den? nogen sider som skal tjekkes, tror helst jeg vil have en ny, pågrund af at jeg er nybegynder og bange for at blive fuppet (med pærer og sådan) så en der skrev at han havde set den til 7500 har set den billigst til 8999, og vil være træt af mig selv hvis jeg finder den billigere dagen efter jeg har købt den. håber i kan hjælpe mig, og god sommer

Til top Vis hifi-noob's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifi-noob

nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juni 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Har købt flere gange i tyskland og man har jo ingen forsikring. men dog 6 mdr garanti og derefter 1½ års reklamationsret. så hvis skærmen går i stykker så ska den retur til tyskland. når du ska finde en butik så søg efter produktet på preissuchmaschine.de og så vil resultaterne komme frem som edbpriser.dk o.lign. jeg har haft det indtryk, at så længe man handler med butik der befinder sig på denne side, så ska man ikke frygte noget!

go jagt!

LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Der er efterhånden ikke mange forhandlere der sælger Z3. Mindsteprisen ligger på omkring 7500 i Tyskland og 9000 i Danmark. Zitech sælger den i DK for 11000 incl. lærred.

Hvis man køber Sanyo i Tyskland er den omfattet af 3 års eu-garanti og kan repareres i DK.

Jeg ville nok vente til efteråret og så købe en Z4 når den kommer på udsalg. Z4 koster allerede under 10000 i Tyskland.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

hifi-noob
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

hvordan kan du vide den kommer på tilbud i efteråret? mange tak for hjælpen må ind og kigge lidtpå det tyske marked

Til top Vis hifi-noob's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifi-noob

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes