| Forfatter |
|
Bugim4n Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jeg vil lige høre jer herinde om i kender noget til dette produkt som der er en lille artikel om på T3 hjemme side http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=727Har kigget lidt på de sider de linker til men synes ikke rigtig jeg kan finde noget info om det, derfor ville jeg høre om der var nogen som kendte lidt til denne form for TV/Projektor?
__________________ Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja 9000 Kr. for et 60" TV lyder jo umiddelbart til at være billigt. Dog skal man være opmærksom på at man jo kun får en TV tuner / scaler og så et lærred. Man skal stadig købe en projektor.
Iøvrigt: Hvem gider nøjes med en 60" skærm?  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Ja 9000 Kr. for et 60" TV lyder jo umiddelbart til at være billigt. Dog skal man være opmærksom på at man jo kun får en TV tuner / scaler og så et lærred. Man skal stadig købe en projektor.
Iøvrigt: Hvem gider nøjes med en 60" skærm? 
|
|
|
Der er åbenbart også 70", 80" og 100" versioner, så det hjælper jo på det 
witzel skrev:
er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler  |
|
|
Der var en omtale af nogle "lærreder" på et tidspunkt, der også skulle kunne bruges i dagslys, men det var så kun lærreder.
Hvis dette produkt kan leve op til salgsfassen, så kunne det jo være interessant. Man får tuner, scaler, en "hub" til alle kilderne, så der kun skal ét kabel til projektoren.
Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et 60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder umiddelbart som en gang ævl IMO.
De links der er virker heller ikke pt så det er lidt skisme svært at blive klogt på hvad det går ud på.....
Det som at de kalder "man kan se film og tv i fuld dagslys" vil jeg tro er et lærred med MEGET høj gain, hvilket betyder at det er et sølvfarvet lærred, som misfarver billedet.
|
| Til top |
|
| |
Bugim4n Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder
fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem
til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en
Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et
60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma!
|
|
|
Ja kunne ikke være mere enig, men der er ikke nogen som måske at se det
"Live" og kan fortælle os lidt om hvordan det er og sådan?
Men noget andet, der står jo i den artikel fra T3 " Priserne starter ved 9000 kr. kroner for en 60-tommers model plus en projektor" for mig lyder det altså som om der er en projektor med i den pris så men det er måske bare mig?
Fenris skrev:
Lyder umiddelbart som en gang ævl IMO.
De links der er virker heller ikke pt så det er lidt skisme svært at blive klogt på hvad det går ud på.....
|
|
|
Tjaa hvis du kiggede lidt på de link som du bliver sendt videre til så står der bare t3danmark.dk for det rigtige link og det kan skam godt slettes og man kunne også copy past tekst ind i en browser. Men for at hjælpe dig lidt på vej: www.xscreen.com www.tekni-fi.dk
__________________ Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 03:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du får helt sikkert ikke en projektor af god kvalitet med i den pris. Du kan dårligt nok får en Z3 med et almindeligt lærred til den pris og det er nok en af de billigste HD projektorer på markedet.
Og jeg mener hverken at der er en prjektor med i prisen (for så var det nok nævnt...) ligesom at jeg heller ikke mener at konceptet holder vand.
|
| Til top |
|
| |
Bugim4n Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
Du får helt sikkert ikke en projektor af god kvalitet med i den
pris. Du kan dårligt nok får en Z3 med et almindeligt lærred til den
pris og det er nok en af de billigste HD projektorer på markedet.
Og jeg mener hverken at der er en prjektor med i prisen (for så var
det nok nævnt...) ligesom at jeg heller ikke mener at konceptet holder
vand. |
|
|
Tjaa kan kun være enig med at det nok er en skod projektor hvis det er den er med i den pris som T3 i mine øjne skriver den er. Men hvis kigger lidt på de sider de linker til kan ikke rigtig se at projektoren er med. Man kunne muligvis tro at det er en special projektor de har fået produceret :P :P hehe hvem ved :D
__________________ Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler
|
|
|
Det hedder Goo systems, og virker rigtigt godt.. bruger det selv. Klik Her/J __________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
kvestergaard Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Goo systems er sikkert fint, men det virker ikke i dagslys.
Dertil skal bruges et specialfremstillet lærred som koster i omegnen af det dobbelte af de 9.000 som dette her koster. Tvivler på at det kan blive særligt godt med denne løsning, med mindre det er lykkedes dem at lave et sådant lærred langt billigere end alle tidligere løsninger.
|
| Til top |
|
| |
Oligru Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 317
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror I ikke det er en eller anden form for bagprojektionssystem, som evt. er udviklet til at passe til et multipla af projektorer?
Oliver
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oligru skrev:
|
Tror I ikke det er en eller anden form for bagprojektionssystem, som evt. er udviklet til at passe til et multipla af projektorer?
Oliver
|
|
|
Nej, der er tale om almindelig front-projektion. Citat fra deres websted:
Xscreen manufacturers performance screen solutions for front-projection technology __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bugim4n skrev:
MichaelWB skrev:
Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et 60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma!
|
|
|
Ja kunne ikke være mere enig, men der er ikke nogen som måske at se det "Live" og kan fortælle os lidt om hvordan det er og sådan?
Men noget andet, der står jo i den artikel fra T3 "Priserne starter ved 9000 kr. kroner for en 60-tommers model plus en projektor" for mig lyder det altså som om der er en projektor med i den pris så men det er måske bare mig?
|
|
|
Der står jo netop plus en projektor så jeg er rimelig sikker på der ikke er projektor med. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |