Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 60" Til Billige penge... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bugim4n
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg vil lige høre jer herinde om i kender noget til dette produkt som der er en lille artikel om på T3 hjemme side

http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=727


Har kigget lidt på de sider de linker til men synes ikke rigtig jeg kan finde noget info om det, derfor ville jeg høre om der var nogen som kendte lidt til denne form for TV/Projektor?


__________________
Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
Til top Vis Bugim4n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bugim4n
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2488
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Ja 9000 Kr. for et 60" TV lyder jo umiddelbart til at være billigt. Dog skal man være opmærksom på at man jo kun får en TV tuner / scaler og så et lærred. Man skal stadig købe en projektor.

Iøvrigt: Hvem gider nøjes med en 60" skærm?



__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:24 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:

Ja 9000 Kr. for et 60" TV lyder jo umiddelbart til at være billigt. Dog skal man være opmærksom på at man jo kun får en TV tuner / scaler og så et lærred. Man skal stadig købe en projektor.

Iøvrigt: Hvem gider nøjes med en 60" skærm?

Der er åbenbart også 70", 80" og 100" versioner, så det hjælper jo på det

witzel skrev:
er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler

Der var en omtale af nogle "lærreder" på et tidspunkt, der også skulle kunne bruges i dagslys, men det var så kun lærreder.

Hvis dette produkt kan leve op til salgsfassen, så kunne det jo være interessant. Man får tuner, scaler, en "hub" til alle kilderne, så der kun skal ét kabel til projektoren.

Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et 60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma!



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:47 | IP-adresse registreret  

Lyder umiddelbart som en gang ævl IMO.

De links der er virker heller ikke pt så det er lidt skisme svært at blive klogt på hvad det går ud på.....

Det som at de kalder "man kan se film og tv i fuld dagslys" vil jeg tro er et lærred med MEGET høj gain, hvilket  betyder at det er et sølvfarvet lærred, som misfarver billedet.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
Bugim4n
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 02:55 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et 60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma!



Ja kunne ikke være mere enig, men der er ikke nogen som måske at se det "Live" og kan fortælle os lidt om hvordan det er og sådan?

Men noget andet, der står jo i den artikel fra T3 "Priserne starter ved 9000 kr. kroner for en 60-tommers model plus en projektor" for mig lyder det altså som om der er en projektor med i den pris så men det er måske bare mig?

Fenris skrev:

Lyder umiddelbart som en gang ævl IMO.

De links der er virker heller ikke pt så det er lidt skisme svært at blive klogt på hvad det går ud på.....



Tjaa hvis du kiggede lidt på de link som du bliver sendt videre til så står der bare t3danmark.dk for det rigtige link og det kan skam godt slettes og man kunne også copy past tekst ind i en browser.
Men for at hjælpe dig lidt på vej:

www.xscreen.com

www.tekni-fi.dk



__________________
Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
Til top Vis Bugim4n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bugim4n
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 03:05 | IP-adresse registreret  

 

Du får helt sikkert ikke en projektor af god kvalitet med i den pris. Du kan dårligt nok får en Z3 med et almindeligt lærred til den pris og det er nok en af de billigste HD projektorer på markedet.

Og jeg mener hverken at der er en prjektor med i prisen (for så var det nok nævnt...) ligesom at jeg heller ikke mener at konceptet holder vand.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
Bugim4n
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:

Du får helt sikkert ikke en projektor af god kvalitet med i den pris. Du kan dårligt nok får en Z3 med et almindeligt lærred til den pris og det er nok en af de billigste HD projektorer på markedet.

Og jeg mener hverken at der er en prjektor med i prisen (for så var det nok nævnt...) ligesom at jeg heller ikke mener at konceptet holder vand.



Tjaa kan kun være enig med at det nok er en skod projektor hvis det er den er med i den pris som T3 i mine øjne skriver den er. Men hvis kigger lidt på de sider de linker til kan ikke rigtig se at projektoren er med. Man kunne muligvis tro at det er en special projektor de har fået produceret :P :P hehe hvem ved :D


__________________
Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
Til top Vis Bugim4n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bugim4n
 
cooljules1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
er der ikke lavet noget maling af en art der kan det samme..?? mener det hedder goo eller noget i den stil. det er dog uden tvtuner og scaler


Det hedder Goo systems, og virker rigtigt godt.. bruger det selv.

Klik Her

/J


__________________
Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
Til top Vis cooljules1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cooljules1
 
kvestergaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 339
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Ja, Goo systems er sikkert fint, men det virker ikke i dagslys.

Dertil skal bruges et specialfremstillet lærred som koster i omegnen af det dobbelte af de 9.000 som dette her koster. Tvivler på at det kan blive særligt godt med denne løsning, med mindre det er lykkedes dem at lave et sådant lærred langt billigere end alle tidligere løsninger.
Til top Vis kvestergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvestergaard
 
Oligru
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 317
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Tror I ikke det er en eller anden form for bagprojektionssystem, som evt. er udviklet til at passe til et multipla af projektorer?

 

Oliver

 

 

Til top Vis Oligru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oligru
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2488
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Oligru skrev:

Tror I ikke det er en eller anden form for bagprojektionssystem, som evt. er udviklet til at passe til et multipla af projektorer?

 

Oliver

Nej, der er tale om almindelig front-projektion. Citat fra deres websted:

Xscreen manufacturers  performance screen solutions for front-projection technology



__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Bugim4n skrev:
MichaelWB skrev:

Jeg er en smule skeptisk omkring påstanden om fantastiske billeder fra en projektor i et rum med lys, men hvis vi lader tvivlen komme dem til gode. Så kunne man bruge 9K på 60" skærmen, 12-13K på f.eks. en Sanyo Z4 eller Panasonic PTAE-900 og måske 1-2K på kabler og så have et 60" "fjernsyn" - der er et pænt stykke op til prisen for en 60" plasma!



Ja kunne ikke være mere enig, men der er ikke nogen som måske at se det "Live" og kan fortælle os lidt om hvordan det er og sådan?

Men noget andet, der står jo i den artikel fra T3 "Priserne starter ved 9000 kr. kroner for en 60-tommers model plus en projektor" for mig lyder det altså som om der er en projektor med i den pris så men det er måske bare mig?

Der står jo netop plus en projektor så jeg er rimelig sikker på der ikke er projektor med. 



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes