Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 00:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony KV32FQ70 vs. KV32LS65! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pistol Pete
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 November 2003 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Hvordan ligger disse fjernsyn kvalitetsmæssigt i forhold til hinanden?

Skal jeg vælge det ene eller det andet?

Til top Vis Pistol Pete's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pistol Pete

Pistol Pete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2003 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Virkelig ingen der kender forskellen på disse fjernsyn!

Hvilket et skal jeg vælge? Prisen er den samme!

kfeddersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 November 2003 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

FQ70 er en ny model af FX66, så som sådan ikke noget særligt. LS65 kender jeg ikke, men jeg ved at den nuværende FX68, som er mindre end FQ70, er afløseren til LS60, så mon ikke LS65 er et halvt niveau længere oppe end LS60.

Umiddelbart bør du vælge FQ70, men jeg har hørt at der er himmelvid forskel på en FQ70 og en FQ85, så måske var der noget du skulle kigge på.

Hvilken pris har du på modellerne? Det kunne være at der var noget helt andet du skulle tage og kigge på.

Pistol Pete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2003 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

kfeddersen skrev:

FQ70 er en ny model af FX66, så som sådan ikke noget særligt. LS65 kender jeg ikke, men jeg ved at den nuværende FX68, som er mindre end FQ70, er afløseren til LS60, så mon ikke LS65 er et halvt niveau længere oppe end LS60.

Umiddelbart bør du vælge FQ70, men jeg har hørt at der er himmelvid forskel på en FQ70 og en FQ85, så måske var der noget du skulle kigge på.

Hvilken pris har du på modellerne? Det kunne være at der var noget helt andet du skulle tage og kigge på.

Prisen er 8999,- inklusiv orginalt møbel! Som tidligere nævnt er prisen den samme på de 2 fjernsyn, begge på tilbud!

kfeddersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 25 November 2003 kl. 06:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv lige fået nyt TV, men det var i klassen op til 15k, hvilket endte med et Sony FQ85. Jeg har selvfølgelig læst en masse omkring de forskellige modeller mm og i din prisklasse har jeg på fornemmelsen at folk er mest tilhænger af Panasonic. Lyddelen hos disse står dog lidt tilbage i forhold til Sony.

Der er en anden tråd i dette forum hvor en bruger ønskede mest mulig for op til 8000,-. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4069&PN =1

Men ellers må du jo ud og kigge. Ganske vist er fjernsyn ikke altid lige vel justeret når de står hos en forhandler, så alt hvad der ikke er korrekt med hensyn til farver og geometri er som regel et justeringsspørgsmål.

FQ70 er uden tvivl et godt fjernsyn som nok skal give dig en god oplevelse. FQ85 er den mindste model fra Sony som indeholder den nyeste teknik. Jeg har ikke studeret FQ70 helt så nøje som FQ85, men det jeg husker var pænt.

Skulle du ellers have mulighed for det, så smut en tur til MediaMarkt i Flensborg. De har et hav af 28"/32" fjernsyn i din prisklasse, men pas på. De kan faktisk være dyrere end hos danske forhandlere.

Sidste alternativ er at holde rigtig godt øje med Bilka's demomodelsudsalg. Nogle gange har de kanon fjernsyn til billige penge. Selv købte jeg et Sony 16:9 for over 7 år siden til 6k, mens det i andre butikker stod til 13k. Jeg har for nylig set nogle Philips sat ned fra 9k til 6k.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes