| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Jeg har nu i et stykke tid været ret vild efter at købe mig et fladskærmsfjernsyn, og har besluttet mig for at nu ska det være! Jeg har prøvet at læse mig lidt frem og tilbage, og jeg er blevet ret varm på Samsungs LCD fjernsyn. Jeg har omkring 10000 + - lidt. Jeg har ikke nogen krav til at den ska kunne tilsluttes min computer, jeg skal kun se DVD og TV på den (ca. 70% tv og 30% DVD). Jeg har højtalere så god lyd er heller ikke noget krav - snarere tvært imod, hvis skærmen ikke har højtalere ude på siden. Jeg lægger rimelig meget vægt på pænt design og min smag er noget i stil med Samsung LE-32M61B. Der er én masse udtryk som jeg absolut ikke kender noget til; 1:1 pixelmapping (?), brug af DVB-T (Jeg troede ikke at der var digitalt tv i sendenettet endnu?). Såvidt jeg selv kan se på det er der 3-4 muligheder inden for samsung LCD fjernsyn: LE-32R71B/W - ca. 10 k - Ser rimelig fornuftig ud såvidt jeg ka se. LE-32M61B - ca. 10 k - Sku være super godt, siges det. LE-32M71B - sikkert ca. 12 k - Super fedt design.  Er der nogen der kan hjælpe? Foreslå bare også andre mærker hvis der er noget i ku forestille jeg ville være fedt  ? På forhånd tak for hjælpen! Mvh.
|