| Forfatter |
|
Helikopteren Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 12 Juli 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jeg har søgt lidt herinde og læst diverse tråde ang. Samsungs 32R71B kontra 32M71B. Men er det så meget bedre at det er værd at vente på? Eller hvis man kigger på 32M61B, hvad er så forskellen på det og på 32M71B? Jeg har kigget meget på et 32R71b og kan vældig godt lide designet, men kan endnu bedre lide det på M-serien(dog har jeg ikke specifikt kunne finde et af 32M71B[DOOH?]) Hvad har i af gode råd til mig?  //Lars Hansen
__________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 12 Juli 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
Hey
Jeg har søgt lidt herinde og læst diverse tråde ang. Samsungs 32R71B kontra 32M71B. Men er det så meget bedre at det er værd at vente på? Eller hvis man kigger på 32M61B, hvad er så forskellen på det og på 32M71B?
Jeg har kigget meget på et 32R71b og kan vældig godt lide designet, men kan endnu bedre lide det på M-serien(dog har jeg ikke specifikt kunne finde et af 32M71B[DOOH?])
Hvad har i af gode råd til mig? 
//Lars Hansen
|
|
|
Vent... M71 er (ifølge data og diverse oplysninger) noget bedre end R7x-serien... Det er selv M61 jo...
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 12 Juli 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
Hey
Jeg har søgt lidt herinde og læst diverse tråde ang. Samsungs 32R71B kontra 32M71B. Men er det så meget bedre at det er værd at vente på? Eller hvis man kigger på 32M61B, hvad er så forskellen på det og på 32M71B?
Jeg har kigget meget på et 32R71b og kan vældig godt lide designet, men kan endnu bedre lide det på M-serien(dog har jeg ikke specifikt kunne finde et af 32M71B[DOOH?])
Hvad har i af gode råd til mig? 
//Lars Hansen
|
|
|
Jeg er også lige med på en lytter her, sidder også og har kigget på netop de tre du nævner. Jeg ka lige diske op med hvad jeg ved: I 71M er der til forskel fra de to ældre noget der hedder smooth motion som sku hjælpe på materiale med bevægelse på, og desuden skulle det være et bedre panel der sidder i. Det ligner M61'eren rigtig meget - men har altså lige én enkelt finesse som gør det helt vildt fedt; nemlig en glaskant istedet for den sorte "vinklede" kant under skærmen.  Men mht. billedkvalitet kender jeg ikke noget, ved du hvornår den kommer til danmark og til hvilken pris?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Juli 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme: Oki, så tror jeg at jeg venter. Lique: Det var da en sød lille detalje, dog ender det nok med at jeg knækker den alligevel  Mht. prisen, så har jeg ingen anelse, det må der være nogle pro der har
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan jo vente til man dør, for det kommer hele tiden noget nyt ik... Jeg har lige købt M61 netop fordi M71 først kommer til januar.. ja det fortalte to forskellige ekspedienter mig uafhængigt af hinanden. Og når vi så kommer til januar så er der sikkert nogle andre der er lige på trapperne med noget helt nyt igen,...
Jeg er glad for min skærm og kan varmt anbefale den til andre.
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
LE-32M71 får vi nok lov til at vente på lidt tid endnu, men 40 tommer versionen sælges allerede i udvalgte lande og er på vej til danske forhandlere. Januar bliver det bestemt ikke, det er jeg ret sikker på.
Den store forskel i forhold M61 ligger i Smooth Motion systemet og den forøgede farveunderstøttelse. M71 serien er sammen med Sonys nye V og X serier nogle af de første LCD-TV der nogensinde forøger spektret af mulige farver, der kan gengives.
Derudover har M71 naturligvis også nogle andre funktionelle forbedringer. Blandt andet 2xHDMI og kort og USB læser.
Hvis du vil læse de første indtryk af af M71 serien, som jeg gjorde mig for et par måneder siden, kan du kigge nærmere her: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull& id=1150144059 __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Paqi og Rasmus Larsen, jeg takker for jeres svar. Men jeg kigger i øjeblikket på et Sony 32V2000 istedet, der er ingen vente tid, men så er det bare med om det er pengene værd.
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fornuftigt af dig Helikopteren, jeg har haft 2 Samsung og har nu skiftet til Sony med stor tilfredshed
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
40 tommer udgaven er på gaden nu...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
| 40 tommer udgaven er på gaden nu... |
|
|
Ja har jeg set og kigget på, men desværre er det for stort til mit værelse, jeg har ingen væg hvor der er plads. Og så er den også alt for dyr  __________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
ulvaren Forum Bruger

Bruger siden: 24 Maj 2004
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude
His man ikke kan vente, har JVC også et LCD skærme der er værd at se på.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulvaren > Hvordan er de hvis man sætter dem mod fx Sony? Kvalitet, finish og billede ?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |