Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken Tysk forhandler skal jeg vælger!? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kahytte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Heysa.. Jeg havde bestilt et 42" Samsung PS-42C7H Fra www.besthifi.dk men efter 3 måneders kamp har jeg fået mine penge men har stadig mod på at få dte tv i tyskland...

Nogen som kan give mig nogen link hvor de har fået deres tv inde for 14 dage til rimelig pris !?? tak

Til top Vis kahytte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kahytte Besøg kahytte's Websted

greg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige bestilt to LG 42PC1R hos digitalo.de. Der er mange der har købt der, og langt de fleste har været glade og tilfredse. Digitalo.de har også været flinke til at svare på mine henvendelser i forbindelse med bestilling.

/Greg
Til top Vis greg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greg

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Jeg havde gode erfaringer m Maxx-store.de - som også er blandt de billigste på dette produkt .

Set i lyset af de fejl der har været på netop Samsung7 ville jeg nok betale de xtra kr det koster,at handle Dansk.

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

greg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juli 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

greg skrev:
Jeg har lige bestilt to LG 42PC1R hos digitalo.de. Der er mange der har købt der, og langt de fleste har været glade og tilfredse. Digitalo.de har også været flinke til at svare på mine henvendelser i forbindelse med bestilling.

/Greg

Lille opdatering (hvis det stadig har interesse). Det er NU lykkedes mig at få bestilt hos digitalo.de. Der gik liiiiige et par dage extra, p.g.a. "for mange kokke" princippet. Hver gang man skriver, uanset om det er spørgsmål eller bestilling, får du svar fra en ny person, og de læser åbenbart ikke mailen igennem inden svar. Så det tog mig altså 4 mails for at få lov til at afgive den endelige bestilling.

/Greg

kahytte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Juli 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Okay super.. tror jeg oss vil prøve digitalo.de, jeg synes bare godt lige jeg vil hvae mine penge tilbage fra besthifi før jeg bestiller et nyt.!

Men Tak for Hjælpen..!

/Thomas

Til top Vis kahytte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kahytte Besøg kahytte's Websted

greg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Jeg vælger at betale kontant ved levering. På den måde kan jeg altid fortryde - især hvis fragtmanden ankommer med to smadrede kasser. Det gider jeg sgu ik' ha' så....

Har engang skulle hente en computer fladskærm på posthuset, som var fuldstændig hakket og smadret! Det lignede den var kørt over. En skærm til 6500,-. Den fik Post Danmark liiiiiiiiiige tilbage.

/Greg

PS. Fik mail igår, at jeg skulle forvente at modtage skærmen indenfor de næste 2-5 hverdage. Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh........

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes