Design - lyssensor på LE4061B - dobbelt så mange farver på LE40R71B(12,8 mod 6,4) - jeg mener ikke LE40M61B her det der DNIe men er ikke sikker.
Jeg har spurgt to sælgere som begge sagde at de ville vælge LE40M61B selvom den anden er en nyere model. men igen de er jo sælgere så hvad kan man regne med.
En af dem sagde at LE4061B var topmodellen inden for samsung men hvad er rigtigt og forkert. hvad ville i vælge og hvorfor
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
hej.. ingen af disse modeller har deres nye panel.. den hedder s....et eller andet og betyder bla at den har fire farver istedet for de tre gænge !!!! pga på de to du nævner har farven sort tildens til at være grå istedét for sort(de har mange af de ældre typer lcd skærme problemer med) men 72 har en farve sort for sig hvilket gør billedet meget bedre at se på osv!!!!
Så alt i alt de modeller du kigger på er med gammel software så måske sku du overveje et 72 istedet for!!!
Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
Der kan man bare se. Jeg tror sku det er det tv du anbefalede jeg bestiller. Som du tilsyneladende har læst er jeg ikke den største vismand inden for dette så jeg takker.
Kunne nu ellers godt lige den funktion med lyssensoren
Sendt: 01 August 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
Jamen det sku ikke være helt det samme panel og prosesser!!!! Prøv at gå ind i en butik hvor de har begge fjernsyn og så se forskellen på farverne på de to!!!! der er forskel!
Sendt: 01 August 2006 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
De siger det jo nok bla for at komme af med de ældre modeller??? den der hedder 51 koster 8000 kr det billigste sted og den bliver rost hos div forhandlere men de fortæller bare ikke at det er en udgået model!!!!!
Det er helt op til dig hva du ska købe men ring evt til samsung på 38322887 og hør dem af??? de er ærlige nok og kommer med gode svar
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum