| Sendt: 03 August 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, ved godt Hisense ik er noget HIFI-mærke, men der er sket det jeg har fået tilbudt en billigt Hisense 3001EU fra mit arbejde. Men inden jeg ville købe den ville jeg gerne finde nogen informatiorne om den. Synes ik google har været min bedste ven denne gang, for har virklig intet brugbart fundet.
Det eneste jeg pt ved er at det er LCD fjernsyn på 30", hvis nogen kunne hjælpe med lidt mere info ville det være kanont __________________
Min lille hjemme "bio" :)
|