Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HD Selektor ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bilbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 03 August 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Vi har næsten købt vores første fladskærm (Phillips 9731D) Mange kloge hoveder siger, at vi skal investere i den nye HD-Selektor fra TDC, så det kunne være rart at vide, hvilke erfaringer andre har med dette lille (og ret dyre) monstrum. Tak.

Vi gar TDC kabelTV m- fuldpakken, og håber selvfølgelig at få bedre og skarpere TVsignaler på alle kanaler- Gør vi det ?? - Og er det bedre signaler end med den elm. selektor ?

Læste i en anden debat her på siderne, at man kan få selektoren gratis, hvis man køber CanalDigital. er det rigtigt ?

Kan man købe selktor/HD-selektor på anden vis end via TDC (og HiFi-butikker, der sjovt nok tager præcis det samme som TDC for boksen) - Det er ret meget at give 2500,- + 200 p.a. for noget som kun er nødvendigt fordi TDC selv spænder ben for signaler der i realiteten "flyder frit"

Venter spændt på svar !!

 



__________________
Bilbo
Til top Vis Bilbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bilbo
 
urte
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 03 August 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

kig på recordere.dk, de laver test óg beta test af den nye software

__________________
Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte
 
Bilbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 03 August 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Tak for tippet om recordere.dk.

Efter at have brugt et par timer på et meget stort og omfattende forum, så er den umiddelbare konklusion, at der p.t. er så meget bøvl med Hd-selektoren, at man næsten er bedre tjent uden. Derfor er jeg faktisk kommet frem til, at vi nok skal vente med at investere i en HD selektor, og så bare bruge TVets egne muligheder den første tid.

Har jeg ret i, at det for en almindelig bruger, der bare så gerne vil se ordentligt TV, have en god lyd + kunne anvende de enkle og praktiske "ting" måske slet ikke har glæde af selektoren ???

Bilbo



__________________
Bilbo
Til top Vis Bilbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bilbo
 
Stampe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 03 August 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Bilbo skrev:
Har jeg ret i, at det for en almindelig bruger, der bare så gerne vil se ordentligt TV, have en god lyd + kunne anvende de enkle og praktiske "ting" måske slet ikke har glæde af selektoren ???

Bilbo



Du vil have stor glæde af en selector for billedet bliver mærkbart bedre. Men køb en af de gamle brugt og vent med HD'en til alle problemerne er løst.
Til top Vis Stampe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stampe
 
Bilbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 04 August 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Tak til Stampe for det konkrete tip.

Har nu afsøgt "køb&salg" her på siderne + QXL og er overhovedet ikke stødt på noget med nogen, der vil sælge deres gamle sagem 60. Er der nogen der har ideer til, hvor og hvordan jeg kan skaffe mig en brugt selektor ??

Bilbo



__________________
Bilbo
Til top Vis Bilbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bilbo
 
Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 04 August 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Prøv evt. www.dba.dk
Til top Vis Hanga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hanga
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes