| Sendt: 03 August 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop anskaffet et Samsung LE-32R71W, og har observeret noget, som jeg ikke ved om er meningen?
Når der i en film skiftes fra én vinkel til en anden, er det som om at lysintensiteten i skærmen ændres op/ned.
Det er ikke bare fodi at vinklen er anderledes belyst, men måske fordi at skærmen prøver at kompensere for mørke billeder således at lysniveauet hele tiden holdes på det samme niveau.?
Er det bare fordi at jeg ikker vant til hvordan en LCD skærm skal opføre sig, eller er der nogle andre der har observeret lignende?
|