| Sendt: 04 August 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er muligvis ikke den hurtigste til at få øje på ændringer, men Panasonic har tilsyneladende opdateret deres plasma-linie til 9. generation af
skærme (som jeg forstår der er det sket for nogle måneder siden).
MEN
Nu er skærmene kun 1024x768 i opløsning, se selv:
http://www.panasonic.dk:80/servlet/PB/menu/1118223_l14/index .html
Det kan da næppe kaldes ægte HD, for det lever da ikke op til opløsningen på 720p, som andre fjernsyn har 1366x768 til at dække, f.eks. også
50" udgaven:
http://www.panasonic.dk:80/servlet/PB/menu/1118224_l14/index .html
Jeg kan heller ikke se hvilken TV tuner der er i apparaterne, er det endelig med DVB-T (DTT) tuner, eller stadig en analog.
Underligt, for i tyskland er det med DVB-T tuner, men så hedder modellen også PX og ikke PV:
http://www3.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=380709
Så er det virkeligt et bedre produkt der er kommet på markedet? Eller skal man fortsat vente?
|