Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvad kan mit phillips 9509 indbringe? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AndersDGP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 06 August 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Hej!

Skal ha solgt mit vidunder, desværre, da pladsen er blevet lidt trangt. Det er jo et af de bedste crt fjernsyn, så håber jeg kan få en del penge igen på den. Hvad vil i mene? Ved godt at lcd er inde nu, men alligevel.

Tak

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
Til top Vis AndersDGP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndersDGP Besøg AndersDGP's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 06 August 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv.

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
larl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 912
Sendt: 06 August 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv.

Jeg syntes faktisk det er dyre - på dba.dk ... man bliver jo i helt godt humør hvis man skal sælge brugt og kigger på de priser 

Et Philips 32PW9509 koster 6000 - 7800 kr dér. Men det er jo hvad TV'et kostede som nyt - inden det udgik fra markedet. Så at forsøge at sælge dem som brugt til den pris ... tja, man har jo lov at prøve.

Jeg ville blive forundret hvis et brugt 9509 kan indbringe mere end 2500 kr nu. Hvis det overhovedet er muligt at finde en køber til det. Men måske møder man en entusiast som bare må have det for f.eks. 3500 kr - men de priser der er på dba er da helt hen i vejret.

  /Lars



__________________
recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
Til top Vis larl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larl Besøg larl's Websted
 
snowman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 06 August 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Jeg købte et brugt 9509 for et halvt års tid siden. Måtte slippe 3900...
Til top Vis snowman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snowman
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 06 August 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

larl skrev:

wrong skrev:
Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv.

Jeg syntes faktisk det er dyre - på dba.dk ... man bliver jo i helt godt humør hvis man skal sælge brugt og kigger på de priser 

Et Philips 32PW9509 koster 6000 - 7800 kr dér. Men det er jo hvad TV'et kostede som nyt - inden det udgik fra markedet. Så at forsøge at sælge dem som brugt til den pris ... tja, man har jo lov at prøve.

Jeg ville blive forundret hvis et brugt 9509 kan indbringe mere end 2500 kr nu. Hvis det overhovedet er muligt at finde en køber til det. Men måske møder man en entusiast som bare må have det for f.eks. 3500 kr - men de priser der er på dba er da helt hen i vejret.

  /Lars

HEHE. Ja nogen tror de sælger guld. Man kan jo altid se hvor længe annoncerne har været aktive. hvis de har været aktive i længere tid og der ingen bud er agfivet på dem, kan man nok godt regne med at prisen er for høj. Kort og godt: Udbud og efterspørgsel

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 07 August 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Jeg solgte et for et års tid siden.

Var ret heldig at få 7000kr for det, og det var kun en interesseret.

Fladskærmsmarkedet har taget alt for godt fat det sidste stykke tid til at sådan et ellers rigtig godt tv er penge værd.

Mit bud vil være 3500-4000 kr med lidt held og tålmodighed.

Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
Louis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 62
Sendt: 07 August 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Philips 32PW9509 med Pixel Plus 2 er, efter min mening, et af de bedste billedrørs tv.
Det har en høj opløsning, der giver utrolig flotte billeder med mange detaljer.
Vil Anders få noget ud af at skifte til et lcd tv, så længe det kun er Canal Digital som sender én enkelt HDTV i Danmark - så vidt jeg ved - med mindre han ønsker et større tv end 32"?  

 

Til top Vis Louis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Louis
 
Riot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 08 August 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Tja..

http://www.multidiscount.com/md_en/md_produit_tv.asp?ident=3 352
Til top Vis Riot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Riot
 
AndersDGP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 15 August 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Det nu oz meget pågrund af spillene til Xbox!

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
Til top Vis AndersDGP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndersDGP Besøg AndersDGP's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes