| Forfatter |
|
AndersDGP Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Skal ha solgt mit vidunder, desværre, da pladsen er blevet lidt trangt. Det er jo et af de bedste crt fjernsyn, så håber jeg kan få en del penge igen på den. Hvad vil i mene? Ved godt at lcd er inde nu, men alligevel.
Tak
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
| Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv. |
|
|
Jeg syntes faktisk det er dyre - på dba.dk ... man bliver jo i helt godt humør hvis man skal sælge brugt og kigger på de priser 
Et Philips 32PW9509 koster 6000 - 7800 kr dér. Men det er jo hvad TV'et kostede som nyt - inden det udgik fra markedet. Så at forsøge at sælge dem som brugt til den pris ... tja, man har jo lov at prøve.
Jeg ville blive forundret hvis et brugt 9509 kan indbringe mere end 2500 kr nu. Hvis det overhovedet er muligt at finde en køber til det. Men måske møder man en entusiast som bare må have det for f.eks. 3500 kr - men de priser der er på dba er da helt hen i vejret.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
snowman Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte et brugt 9509 for et halvt års tid siden. Måtte slippe 3900...
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
wrong skrev:
| Billedrørs tv er efterhånden MEGET billige på brugtmarkedet. Prøv at kigge på dba.dk og se om der skulle være andre modeller magen til din, til salg. Derefter kan du så lægge til eller trække fra alt efter alder, garanti, kvitt, emball osv. |
|
|
Jeg syntes faktisk det er dyre - på dba.dk ... man bliver jo i helt godt humør hvis man skal sælge brugt og kigger på de priser 
Et Philips 32PW9509 koster 6000 - 7800 kr dér. Men det er jo hvad TV'et kostede som nyt - inden det udgik fra markedet. Så at forsøge at sælge dem som brugt til den pris ... tja, man har jo lov at prøve.
Jeg ville blive forundret hvis et brugt 9509 kan indbringe mere end 2500 kr nu. Hvis det overhovedet er muligt at finde en køber til det. Men måske møder man en entusiast som bare må have det for f.eks. 3500 kr - men de priser der er på dba er da helt hen i vejret.
/Lars
|
|
|
HEHE. Ja nogen tror de sælger guld . Man kan jo altid se hvor længe annoncerne har været aktive. hvis de har været aktive i længere tid og der ingen bud er agfivet på dem, kan man nok godt regne med at prisen er for høj. Kort og godt: Udbud og efterspørgsel
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg solgte et for et års tid siden.
Var ret heldig at få 7000kr for det, og det var kun en interesseret.
Fladskærmsmarkedet har taget alt for godt fat det sidste stykke tid til at sådan et ellers rigtig godt tv er penge værd.
Mit bud vil være 3500-4000 kr med lidt held og tålmodighed.
|
| Til top |
|
| |
Louis Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 32PW9509 med Pixel Plus 2 er, efter min mening, et af de bedste billedrørs tv. Det har en høj opløsning, der giver utrolig flotte billeder med mange detaljer. Vil Anders få noget ud af at skifte til et lcd tv, så længe det kun er Canal Digital som sender én enkelt HDTV i Danmark - så vidt jeg ved - med mindre han ønsker et større tv end 32"?
|
| Til top |
|
| |
Riot Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 08 August 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja..
http://www.multidiscount.com/md_en/md_produit_tv.asp?ident=3 352
|
| Til top |
|
| |
AndersDGP Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det nu oz meget pågrund af spillene til Xbox!
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|
| Til top |
|
| |