| Sendt: 09 August 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay.. tak for hjælpen... kunne være man skulle købe et af de to så.. for de har et godt billede det jeg har set. Var PV60.. sikke sort niveau.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|