Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 17:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42C7H - tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Agerholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 August 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Kære alle

Jeg har fundet frem til at jeg gerne vil have ovenstående fjernsyn (Samsung PS-42C7H) - jeg er klar over der har været nogle problemer med de første serier men har fået indtryket efter bla have besøgt Samsung, illum og 2tal, Expert at disse problemer kun skulle være vedr. de første serier.

Derfor vil jeg gerne høre hvor i tyskland i kan anbefale at jeg køber det:

Jeg har overvejet www.digitalo.de samt www.medianess.de Jeg ville helst hvis man kunne købe på efterkrav eller via VISA etc - altså hvor der er en hvis sikkerhed på levering.

Har i nogle forslag til seriøse forhandlere i tyskland som levere til danmark alternativ en forhandler ikke så langt nede i tyskland, så man selv kan hente skærmen. Gerne forhandlere som i har gode erfaringer med.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe

Til top Vis Agerholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agerholm

kgpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2005
Sendt: 07 August 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Jeg må beklage at sige at det er ikke kun de første serier der er problemer med. Jeg har lige afleveret mit igen, da fejlene også er på de helt nye.

Kristian

Til top Vis kgpedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kgpedersen

P. Holm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 August 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Jeg købte mit før vm, og har ikke haft problemer med det. Så vidt jeg kunne forstå skulle kalibrationen inde i service menuen og sige "failure" under nogle punkter. Det gør mit ikke, men ved heller ikke om det er noget med det...

Er ellers rigtig godt tilfreds med fjersynet...

Til top Vis P. Holm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P. Holm

kahytte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 August 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Hey...

Jeg har heller ikke problemer med mit tv. fået det for 3 uger siden.. jeg brugte http://www.digitalo.de de virker virkelige seriøse i alt og leveret inde for 10 dage..

Til top Vis kahytte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kahytte Besøg kahytte's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 09 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Jeg er en af dem der har brændt fingrene på denne model. Hvis i absolut vil vove pelsen,så vær meget påpasselig m udpakning og håndtering,så i kan benytte jeres returret.

Jeg købte den primært pga design og pris.Jeg havde forventet,at den performede tæt på min kammerats Pana60.Dette er IKKE tilfældet! Faktisk synes jeg,at hans Pana60 viser bedre billede på analogt kabel end Samsung7 viser via DVD.Godt nok havde jeg den kun i hænde 13 dage,men jeg brugte meget energi på indstillinger pga farvefejlen.

HUSK,at farvefejlen kun ses i dunkle sekvenser. 

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

poulkat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 10 August 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Jeg købte i 2005 Jamo surroundhøjtallere (model A775) hos Medianess i Berlin og fik en rigtig god behandling.  Jeg bestilte og korresponderede via e-mail (på tysk så godt jeg nu kunne).

Jeg forhandlede endda prisen ned, da højtalerne i mellemtiden var steget faktisk en del inden jeg fik bestilt. De betalte endda fragtomkostningerne til DK, da jeg forespurgte om de gik med til det!

Da jeg pakkede centerhøjtaleren ud, var der et stort hul foran i dugen, så jeg kontaktede Medianess i Berlin via e-mail og de vejlede mig, at jeg bare skulle sende den retur. Det kostede godt nok lidt porto (ca. 8 Euro) da jeg sendte fra et tysk posthus.

Der gik kun en lille uge, så kom fragtmanden med en splinterny centerhøjtaler og de betalte selvfølgelig portoen igen.

Så jeg kan kun give de bedste point til Medianess. Jeg har i hvert fald tænkt at handle hos dem igen.

Jeg har selv været på udkik efter en forhandler i Nordtyskland, så jeg selv kan hente en fladskærm, som bliver mit næste projekt. Dog uden resultat.

Til top Vis poulkat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poulkat

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes