| Forfatter |
|
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Jeg tror jeg taler for en hel del når jeg siger at der er mange der har glædet sig til at dette nye TV kom ud. Både mht. 40" og 32" har der været stor interesse. Selv går jeg også og påtænker at købe mig 32'eren - men kan ikke helt finde ud af om jeg ska "nøjes" med N71 istedet for M'eren.  Nåh, men lad os komme frem til det essentielle; er der nogen der har set M71'eren i aktion endnu og har nogen indtryk de vil dele?
|
| Til top |
|
| |
Stampe Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2005
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stampe, virker som et generelt positivt indtryk du har?
Smider du ikke nogen screenshots når det er blevet mørkt?
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set den, og synes umiddelbart at den er lækker... Designet er lidt pænere end deres gamle M61 model. Billedet vil jeg betegne som lidt skarpere, uden at blive digitaliseret, og det har en flot farvegengivelse. Umiddelbart har jeg ikke haft lov til at lege med den med en kali.dvd, men det ser jeg frem til. Da jeg så var det væk fra standard indstillingerne, og hurtig gjort ud fra det pågældende tv signal. Så det også med standard inds. og det var jeg ikke videre godt imponeret af. Det eneste jeg kan sige lige nu som jeg synes er lidt synd (måske) er at det med hurtig indstilningen ser ud til ikke at klare sig super godt i det sorte, faktisk en lille smule dårligere end M61, men lad os nu se når der er blevet leget lidt med den.
|
| Til top |
|
| |
Stampe Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2005
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lique skrev:
Stampe, virker som et generelt positivt indtryk du har?
Smider du ikke nogen screenshots når det er blevet mørkt?
|
|
|
Jeg har det ikke - jeg linker bare.
|
| Til top |
|
| |
meister Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 08 August 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har tv´et og jeg kan kun sige jeg er yderst tilfreds jeg har skrevet en del om det på recordere men her er noget af det:
ja MikeOne, men jeg kan da lige hurtigt sammenfatte hvad jeg har erfaret indtil videre
1: billedet er markant bedre end M61, SMD VIRKER. Billedet bliver ;med lidt justeringer meget naturligt at se på. Hvis man fodrer den med en flot optaget dvd får man af og til fornemmelsen af at skuespilleren faktisk kun står 3-4 meter fra dig...
2: Den analoge tuner viser et en af de bedste billeder jeg har set analogt, hvilket jeg ellers mange gange synes er lidt...ret ringe.
3: Designmæssigt, fedt, fedt, fedt. Nogle individer bryder sig ikke om højglans piano-lak... Det gør jeg, og fjernbetjeningen er endelig kommet på højde med selve tv´et. Dog skal det nævnes at den vinklede SRST-plade til lyden ikke er af glas men plastik
pga. det nye "glas" design har jeg set mig nødsaget til at kigge efter lidt mere tilbehør
http://www.dantaxradio.dk/SEEEMS/3146.asp
http://www.dantaxradio.dk/SEEEMS/3492.asp
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 26 August 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke flere der har købt tv'et som har nogle erfaringer de vil dele?
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bumper lige den her engang, da Hifiklubben har 61'eren på tilbud til 10000,- fra imorgen torsdag af.
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Link til?
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skrev:
bumper lige den her engang, da Hifiklubben har 61'eren på tilbud til 10000,- fra imorgen torsdag af.
Synetes ikke det er at se nogen steder
Hans
|
| Til top |
|
| |
Stampe Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2005
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer en annonce i Politiken torsdag. Vi andre har fået en mail fra HFK med tilbudene. Den er god nok.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ville jeg nu hellere give 2925,- mere og få M71 modellen, men sådan er vi jo så forskellige...
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen er der virkelig en reel forskel på billedkvaliteten (hvis vi nu lader være med at snakke om smoothing og jeg skal komme efter dig)?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, M71 har et meget bedre panel, mere kontrast, flere farver m.m.
Hvorfor vil du ikke snakke om smoothing? Det giver da også et spark i den rigtige retning...
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er bare så mange forskellige ting som alle de forskellige producenter kalder for alt muligt fint nyt, ie. Pixel Plus, Ambilight, Digital Natural Contrast Filter Ultra to The Max for Extreme Realism og jeg ska komme efter dig, man ka se sig skudt i specs og alle mulige teknikker, det er bare det der var budskabet.
Om det (M71) rent faktisk har et bedre billede end M61 skal jeg faktisk ikke kunne sige da jeg ikke har set M71'eren, men har set 61'eren og synes det så super lækkert ud.
Men du mener altså at det er den ekstra pris værd?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lique skrev:
Der er bare så mange forskellige ting som alle de forskellige producenter kalder for alt muligt fint nyt, ie. Pixel Plus, Ambilight, Digital Natural Contrast Filter Ultra to The Max for Extreme Realism og jeg ska komme efter dig, man ka se sig skudt i specs og alle mulige teknikker, det er bare det der var budskabet.
Om det (M71) rent faktisk har et bedre billede end M61 skal jeg faktisk ikke kunne sige da jeg ikke har set M71'eren, men har set 61'eren og synes det så super lækkert ud.
Men du mener altså at det er den ekstra pris værd?
|
|
|
Jeg har set begge live, endda lige ved siden af hinanden... (40"), og her stod M71 noget bedre, med et mere naturtro billede, så begge med samme kilder, og havde pillet lidt ved billedopsætningen...
M71 er det bedste LCD-tv jeg har set til dato, så for mit vedkommende er det pengene værd, kan selvfølgelig ikke svare på om du synes det er merprisen værd, eller om du kan se decideret forskel...
M61 er en god skærm, men den når ikke M71...
|
| Til top |
|
| |