Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt alfaview tv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 09 August 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

NU er det ved at være tid for mig, at anskaffe mig et nyt tv.

Jeg var en tur i alfaview, da jeg havde set, nogle gode tilbud.

40" DELUXE HD V-LCD

til 14000 kr. normal pris 27000

er det værd at købe, eller skal man generalt holde sig fra alfaview?

 

 

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 09 August 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

har selv kikkede på det ....men lyder det ikke for godt med så stor en besparelse????

__________________
MVH
chillipepper
Til top Vis chillipepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chillipepper
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Det lyder lidt for godt.

Derfor jeg håbede, at der var nogle herinde, der kunne hjælpe.

Evt hvad der er bedre til den pris.

eller om det er det ultimative til den pris

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 686
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Prøv at søge lidt på Alfaview herinde  så tror jeg du fanger de forskellige brugeres holdning...

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=alfaview&SM=1 &SI=TC&FM=0&OB=1

__________________
MVH Morten
Mit stereo


Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

har søgt lidt herinde.

problemet er, at de indlæg der er herinde, er gamle.

Så vidt jeg kunne se, er der ikke noge om de nye tv.

 

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Bare førprisen skrives højt nok, er det ingen problem at give gode rabatter, og det falder ufatteligt mange for.

Kig hvad Philips, Samsung og ikke mindst hvad Panasonic tilbyder i den prisklasse.

Mvh.



__________________
www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
Til top Vis hclyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hclyd Besøg hclyd's Websted
 
DocLCD
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 25 September 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Alfaview's LCD og Plasmaskærme er og bliver et billigt asiasisk import produkt. HOLD DIG FRA DET l**t!
I forhold til de store producenter er Alfaview et par generationer bagud mht. teknikken.
Deres sælgere lover guld og grønne skove, kvalitets produkter, fremtidssikrede tv osv. osv. Men hvorfor kan de så ikke overholde ISO 13406-2 standarden vedr. pixelfejl og "sub"pixel fejl, som deres egne produkter lider meget af!!..?

Jeg købte selv deres 32" LUXUS LCD skærm for knapt 2 år siden. Skærmen begynde efter 1 måned at vise tegn på pixelfejl. (små røde konstante pletter) Alfaview afviste fejlen da der skal 5 pixelfejl inden for en kvadart tomme.
Efter 18 måneder talte jeg 83 pixelfejl (stadig røde konstante pletter).
Alfaview fralægger/afviser sig stadig alt! ... eftersom der stadig ikke findes 5 pixelfejl
inden for en kvadart tomme.

Har nu køpt et Samsung, som nu har virket upåklageligt det sidste halve år.

Alfaview skærmen kaster bogstaveligt talt i hoved på en af deres "oversmarte" sælgere!!

Til top Vis DocLCD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DocLCD
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 25 September 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

De kunne ligeså godt have sagt nomal pris 1.000.000.000.- det har ingenting med virkeligheden at gøre.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 25 September 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Du kan få et Samsung LE 40 R72B til kr. 13.844,- hos TapeConnection incl. 2 års garanti, 14 dages returret og Samsungs garanti mod lysende pixelfejl. Så "tilbudet" fra Alfaview er der ikke så meget tilbud i når det kommer til stykket. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at der er tale om et dårligt TV til prisen. Man kan jo også finde negativ omtale af Samsung herinde.
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes