| Forfatter |
|
Grandmuul Branchemedlem


Bruger siden: 10 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 242
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 01:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Har lige bestilt min PLV-Z4, og glæder mig sgu til den kommer ind ad døren. Ud over det, ska jeg også bruge mig et 32" lcd TV, bare til alm. tv kigning, dog via HD selector box.
Har i nogle gode forslag, til hvad jeg burde købe til mit behov? Min max pris ligger på ca. 12000, så havde kigget lidt på M61, eller evt. et af sonys nye. Håber i har nogle gode forslag, meget gerne med begrundelser :)
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes du skulle tage et kig på Sharp 32GD8E (med DVB-T).
Et flot TV, billedet står OK via DVB-T og lyden er rigtig god, selvfølgelig er der ikke meget bas i de indbyggede højttalere, men det område de dækker syntes lyder godt.
Begrundelse:
Skulle bruge DVB-T hvilket ikke er noget ta` selv bord, mener ikke nogen af Samsungs modeller har det. Flere af Sony`s har også DVB-T samt Philips. Havde Sony KDL-32S2010 på prøve men måtte retunere den pga lyden, måske den ville blive bedre ved tilspilning, men da returretten var begrænset kunne jeg ikke vente på det!
Er godt tilfreds med Sharp som også er 3700kr billigere end den nævnte Sony.
Sharp 32GD8E koster ca 9800kr for modellen med DVB-T
Neist
|
| Til top |
|
| |
musica Forum Bruger


Bruger siden: 11 Marts 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også kigget på den Toshiba 32WL66Z, bare synd den ikke fås med DVB-T.
|
| Til top |
|
| |
Trooper Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Grandmuul
Jeg mener også at Toshiba'en er et super køb. DVB-T tuneren er ikke vigtig for dig, da du skal bruge en HD-box. Samt at DVB-T ikke kan bruges til kabel tv. Endnu et plus ved Toshiba'en er at den har to HDMI indgange. Det er Tape connection der står for fælleskøbet, hvilket sikre at garantien er i orden.
Sony har en skærm på markedet der også skulle være virkelig god: Sony KDL-32V2000.
God jagt
Jonas
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trooper og Musica
Jeg har ingen erfaringer med Toshiba`en, men når jeg læser jeres indlæg virker det nu heller ikke til at i har stiftet bekendskab med den ud over de links Musica refererer til. Det er min fornemmelse at Sharp`en er så ny at der ikke er reviews endnu, desuden fås den til 8990kr her og muligvis billigere uden DVB-T.
http://www.geco.dk/product.asp?product=482&sub=2&pag e=1
|
| Til top |
|
| |
apr3ntice Branchemedlem

Strong Scandinavia A/S, tekniker
Bruger siden: 11 Maj 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hyundai Imagequest Q320/Q321 er også en model der er blevet skrevet meget om her på forumet... den er nede i 7500kr hvis du køber den på nettet...
De er også begge to med DVB-T tuner...
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, det havde jeg ikke bemærket
Det gør den noget mere interesant i mine øjne.
Sharp`en er dog stadig billigst, men hvilken der er bedst er jo ikke lige til at afgøre, men mon ikke de læner sig ret tæt op af hindanden i virkeligheden.
|
| Til top |
|
| |
Grandmuul Branchemedlem


Bruger siden: 10 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 242
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de mange svar. Har også kigget lidt på Toshibaen, og den ser skam ok ud. var ikke ikke voldssomt imponeret over billedet på den, med DVD via component.. Har nogle af jer stiftet bekendskab med nogle af LG's topmodeller? De er jo pæne, og har gode specs, men hvilken model ville i evt. anbefale?
|
| Til top |
|
| |