Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 12:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: IN76 blinker i højre side af billede (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 16 August 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Nu har min IN76 kørt i 137 timer uden problemer, men pludselig opdager jeg at lysstyrken varierer meget øverst i højre side? Hvad kan være galt?

Har prøvet at bordmontere den også, her er det så nederst i venstre hjørne lysstyrken kører op og ned (logisk)...

Har prøvet at vælge "high mode" i lysstyrke, så forsvinder problemet straks. Vælger jeg herefter "low mode" igen er der heller ingen problem. (ved ikke om det efter længere tid så kommer igen)

Der går ca. 5 min efter opstart (i low mode) så begynder lyset at variere, nærmest en meget nervøs blinken  Det er både med og uden udstyr problemet opstår.

Nogen med en ide om hvad kan være galt?

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 821
Sendt: 16 August 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Iris problem? Det kan være den spasser ud? Eller måske en defekt ved dlp-panelet? Kan man resette hele maskinen?

__________________
Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge
 
Juri
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 16 August 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Smid den tilbage til butikken og lad dem fikse det, så er der det mindre at bekymre sig om 


__________________
Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff
Til top Vis Juri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juri Besøg Juri's Websted
 
Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 16 August 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Det lyder underligt, tror jeg ville smide den retur til biXen hvor den er købt og få dem til at se den efter....Med en 20 K projektor er det better save than sorry----



__________________
Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 16 August 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Ja maskinen kan godt resettes. Har prøvet med en firmware update uden held. Tror desværre ikke det er et software problem... Den bliver sendt til leverandøren imorgen, så må de lave den

Ved ikke hvad det skyldes, men temmelig træls er det Tak for svaret anyways...

 

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes