| Sendt: 16 August 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blæser er også det eneste jeg selv kan komme på, men med min ringe
viden om mit tv´s indmad så er det kun et skud, der er iøvrigt ikke
højttalere på tvét, det kører over mit anlæg til et par gulvhøjttalere!
mvh
flaskehals
|