| Sendt: 18 August 2006 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en DVB-T (terrestrisk) receiver, dvs. den er beregnet til at modtage signaler fra antenne. Der er vist også kun DR1, DR2 og TV2 der sendes via det terrestriske system - muligvis vil du kunne fange nogle tyske i dit område, men det kan svjv. ikke bruges sammen med kabel.
|