|
Hejsa...
Har lige ofret penge på en Sanyo Z4 og er meget glad for den. Men da jeg koblet min, PS2 til blev jeg godt skuffet. Graffikken var ikke til at holde ud. jeg købte derfor et komponent kabel og det hjalp, lidt. Men man kan stadig se tern for tern (pixel) ved skarpe buer.
Så tænkte om man kan gøre noget ved dette, og hvis ikke, om det bliver bedre med en xbox 360?
|