| Sendt: 22 August 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Regner med at købe en Panasonic PT-AE900 eller en Sanyo Z4, og til dette formål mangler jeg et lærred.
Har læst en del på HIFI4all.dk og kan se de fleste benytter et grå lærred til sådan en projektor.
Vil gerne selv bygge et rammelærred, men hvor kan jeg købe selv lærredet.. Det skal helt ikke være alt for dyrt.. Skal det købes i tyskland, eller er det lige så billigt i DK ?
|