| Sendt: 23 August 2006 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har besluttet mig for at skifte mit gamle tv ud, da jeg efterhånden syntes det fylder for meget. Det skal hænge på væggen i et lille værelse, så 42" er for stort. Så det skal enten være 32" eller 37".
Men hvad bør man vælge og hvornår bør man vælge LCD fremfor Plasma?
Jeg kigger på Sony, Samsung og Philips (LCD) og går ud fra at det skulle være Panasonic eller LG hvis valget blev Plasma. Sony og Philips har jo hver især vundet EISA, men hvis jeg kan nøjes med 32" er Sony'en så ikke et ligeså godt valg eller kan Philips'en bare meget mere.
Udseende og billedkvalitet er nok første prioritet.
Håber nogle har lidt gode råd, selvom emnet har været oppe så ofte herinde.
Mvh.
Martin
|