Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Digital modtager (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mifsud
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 23 August 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg har netop købt en 32" tommer LCD fjernsyn og har læst mig frem til at grunden til det meget støj skyldes det analoge signal og jeg skulle købe mig en digital modtager. Så langt og så godt, der er jeg med..

Men er der nogen som har forslag til hvilken? Jeg kræver ikke den bedste kvalitet, da jeg ikke er den store HIFI entusiast.

Håber på hjælp



__________________

Min lille hjemme "bio" :)
Til top Vis mifsud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mifsud Besøg mifsud's Websted
 
BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 23 August 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Ja denne:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=851&zoneid=19

Det er nærmest et fund til prisen :). Den forbedrede billedkvaliteten kraftigt ved mig. Jeg er af den opfattelse, at der er mere digitalt støj hvis man står 20 cm fra skærmen, hvorimod det analoge bare er uskarpt. Til gengæld bliver billedet med denne boks meget klarere hvis man sidder et par meter væk, som de fleste nok gør. Farverne er også en del bedre.

Du kan læse en test blandt mange andre her:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=798&zoneid=1

PS. Den vandt testen



__________________
Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow
 
mifsud
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 25 August 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Jamen, den tror jeg da jeg må anskaffe mig. Det fælleskøb er da en ginial idee.

__________________

Min lille hjemme "bio" :)
Til top Vis mifsud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mifsud Besøg mifsud's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes