| Sendt: 24 August 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik i går det "berygtede" brev fra TDC med mulighed for, at returnere Selector HD og få pengene retur.
Det har jeg så valgt at gøre! 
Efter min mening er Selector HD ikke pengene værd!
Den koster 2.500 kr. og den er fyldt med bugs, den leverer et dårligere billede end den gamle Selector box og pt. er der kun 1 HD kanal.
HD-DVD opfylder i øjeblikket mit "behov" for film i HD - så Selector HD ryger retur!
|