Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 16:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærms TV???? Hvilket?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dylmer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 26 August 2006 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

Hey.. Nogen forslag til et tv i størrelsen 37-42"??? Pris op til ca 15K.. LCD ell. Plasma - Så må jeg selv ud og bedømme hvad der er bedst......

På forhånd tak....

Til top Vis Dylmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dylmer

ullum
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2006
Sendt: 26 August 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Den er nem : Panasonic 37PV60 eller 42PV60.

Kan købes til en rimelig pris ved Tape Connection.

Til top Vis ullum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ullum

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 August 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

jeg syntes faktisk ikke den er helt nem for der findes faktisk meget godt i den prisklasse. har set nogle LCD fra philips og de overraskede mig.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 August 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Jeg ville personligt selv tage ud og kigger på forskellige modeller og vælge derfra.

Lad være med at læse se for meget på diverse fora, men tag ud og dan dine egne indtryk, det er dine øjne der bestemmer hvad et godt billed er ikke vi andres. Et fjernsyn jeg syntes har et fantastisk billed er der andre der syntes er super skod, sådan vil det altid være.

Find det TV du kan lide og søg herefter lidt mere info omkring det pågældende for at se om der evt. skulle være nogle børnesygdomme eller andet på netop det produkt.

PS. Personligt er jeg til LCD ikke over 32" til "normal" tv lookie lookie og ellers projektor til alt derover. Men igen smag og behag er forskellig.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 August 2006 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Fumle skrev:

Jeg ville personligt selv tage ud og kigger på forskellige modeller og vælge derfra.

Lad være med at læse se for meget på diverse fora, men tag ud og dan dine egne indtryk, det er dine øjne der bestemmer hvad et godt billed er ikke vi andres. Et fjernsyn jeg syntes har et fantastisk billed er der andre der syntes er super skod, sådan vil det altid være.

Find det TV du kan lide og søg herefter lidt mere info omkring det pågældende for at se om der evt. skulle være nogle børnesygdomme eller andet på netop det produkt.

PS. Personligt er jeg til LCD ikke over 32" til "normal" tv lookie lookie og ellers projektor til alt derover. Men igen smag og behag er forskellig.

Ja der er nok noget om snakken om lcd i 42 der kniper det måske med en pris på 15000. men 37 så køre det .

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

ullum
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2006
Sendt: 26 August 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:
Fumle skrev:

Ja der er nok noget om snakken om lcd i 42 der kniper det måske med en pris på 15000. men 37 så køre det .

Hvilke 37" Philips til under 15.000 kr. tænker du på ??

Til top Vis ullum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ullum

Dylmer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 August 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Det er sgu lidt svært... Har PV60E lidt i tankerne, har set den og det gik jo bare derud af... Men designet er ikke noget at håbe hurra for... Så er der jo Samsungs 42Q7H... Går også og leger lidt med tanken om et billigt 32" LCD til tv og så en projektor samt lærred lige til at smække op når der skal "filmes"...

Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 August 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Dylmer skrev:
Det er sgu lidt svært... Har PV60E lidt i tankerne, har set den og det gik jo bare derud af... Men designet er ikke noget at håbe hurra for... Så er der jo Samsungs 42Q7H... Går også og leger lidt med tanken om et billigt 32" LCD til tv og så en projektor samt lærred lige til at smække op når der skal "filmes"...

Go´ plan....Har selv lavet samme....HIFI klubben har en Sharp til 9000 K skide godt billede med HDMI og hele tjubanget....Smid en projektor løsning op til films og så spiller det...

Dylmer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 August 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hvordan er billedkvaliteten på en projektor i forhold til fx et plasma-tv...??? Står det ligeså skarpt eller....???? Ville helst ikke op og have en helt vildt dyr projektor - der skal jo også lærred til..

Har kigget lidt på en Panasonic PT-AE900... Er der billigere alternativer..???

Dylmer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Har også set en LG RD-JT 33 (brugt ca 100timer) til 3K billigere en Panasonic.... Er det noget der dur??? Og hvad med højden med hensyn til montering..??? Har rimeligt højt til loftet og der er ca. 3,1m fra hvor projektoren evt. skal være til lærred...

Hov.. LG'en kører vist ikke 16:9..

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes