Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 03:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony KDL V2000 og VGA (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zexmorf
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2005
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 29 August 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Har søgt på forumet, men har ikke kunne finde nogle posts omkring Powerstrip og Sony tv, derfor denne henvendelse.
Jeg har fået lagt ovenstående TV tilside, men har stadig et spørgsmål, som ekspedienten ikke kunne give mig et klart svar på :)

Hvad er Max opløsning jeg kan få via VGA på min Computer tilsluttet VGA på TVet, og skal jeg  eksterne programmer for at det virker (Powerstrip)?

Der sidder et ATI grafikkort i maskinen nu, men den kan udskiftes til Nvidia hvis det gør det lettere at få et godt billede frem på KDL-V2000.


Mvh
Jesper
Til top Vis zexmorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zexmorf
 
Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 30 August 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Max opløsningen som du kan vise fra computer til tvet via vga er 1360x768 altså tvets native opløsning pånær 6 vandrette linjer, de  bliver slukket så det kører 1:1 pixelmapping, og nej du behøver ikke noget ekstra program.
Til top Vis Psychotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psychotic
 
zexmorf
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2005
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 30 August 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Mange tak for hjælpen.
Til top Vis zexmorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zexmorf
 
Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 30 August 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Var så lidt, har du andre spørgsmål til evet er du velkommen til at spørge da jeg selv ejer tvet og derved skulle have mulighed for at svare på en del.
Til top Vis Psychotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psychotic
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes