| Sendt: 29 August 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har søgt på forumet, men har ikke kunne finde nogle posts omkring Powerstrip og Sony tv, derfor denne henvendelse. Jeg har fået lagt ovenstående TV tilside, men har stadig et spørgsmål, som ekspedienten ikke kunne give mig et klart svar på :)
Hvad er Max opløsning jeg kan få via VGA på min Computer tilsluttet VGA på TVet, og skal jeg eksterne programmer for at det virker (Powerstrip)?
Der sidder et ATI grafikkort i maskinen nu, men den kan udskiftes til Nvidia hvis det gør det lettere at få et godt billede frem på KDL-V2000.
Mvh Jesper
|